wakenils
Forumsvar skapade
-
om 24 timmar landar man… rätt sugen nu
gött väder i gbg är det också… snöstorm…
-
najjs
nu e de fan nära!
-
jevvla go slap han får i slutet ja
-
den var jävligt nice!
jepp riktigt goa spots, såna kickers skulle man alltid ha tillgång till! -
Sweeeeeeet, fan att det ska va så långt kvar innan man e nere…
Okej, nu har vi fått bevis på att även Lina kör med kortdräkt, ditt sameskinn säger inte så mycket om temperaturen sourra
fortsätt posta bilder så man kan pinas lite varje dag!
-
wakenils
Medlem14 mars, 2008 vid 13:03 som svar på: Film: danskarnas (de riktiga) fina plattvattenspot@hengo 451816 wrote:
ingen aning, men frågade ang. hans sockar i en tråd på da scoop, tydligen mynnar benen på dräkten ut i två latexsockar
måste vara meckigt att få det torrt om det är helt tätt ut till tårna!
-
hur blev det med det där konstgjorda revet? det verkar ju inte klinga i takt med surfförbud…
sen gällande parkering och övernattning, om man inte ska få surfa på dagarna så borde det ju underlättas för surfövernattning dvs att man kör fram till 23, sover en sväng i bilen, upp vid 5 för att köra några timmar innan det bär av till jobb igen
det sitter väl redan skyltar uppe om vindsurfingförbud nånstans även om de nonchalerar kiteförbudet i vindsurfingkonfen så de drabbas väl också så småningom, surf som surf
-
blåser 8 i falkenberg nu, bara 5 i varberg så vinden kanske e på gång
-
om det är vind är jag på från gbg (idag, torsdag)
073 621 09 36, jag kan sticka efter 12 men då får det blåsa -
jag kör 126×37 och väger 70kg, det är det som ger power! letar dock lite efter ett lättvindsalternativ men det känns så klumpigt med stora brädor och inget man vill ha när man har tryck!
du bör inte gå under 40 i bredd om du väger så mycket
-
torsdag är idag om inte jag sovit väldigt länge?? prognosen ser dock väldigt vek ut
-
ser jävligt äckligt o dåligt ut, jag tror jag avbokar, kör hellre hemma i 5-gradigt spöregn jagad av privatpoliser på stranden