wakenils
Forumsvar skapade
-
gör så, 073 621 09 36
hoppas du hittar en resa!
/Nils -
Sourra och Ms Sourra är på plats om några timmar och kvar till den 25/3.
Jag o Neven ansluter den 18/3, hela gänget delar på en lägenhet 5min från Tornado – safaga.
Jag antar att det finns plats i lägenheten den här veckan och det är billigt -
@gh0st 451018 wrote:
Haha, fan va nice det var igår! EN helt Perfekt guldig solnedgång och kristallklart vatten =) Kunde fan inte hålla mig längre! Nej 15 månader blir det nog inte igen! =) Helt underbart! I’M ALIVE!
kul Nicke!!
jobba fram bilderna från i höstas nu
-
kvabbso, har du skaffat internet eller är det ålderdomshemmet som gett dig access och givit upphov till denna inläggsstorm?
-
@Zilversurfarn 450916 wrote:
Bara jag som får lite vibbar av ”Fritjof Kånkas” från Indien?
http://www.youtube.com/watch?v=GIFJHYUrcfEklockren, gäller att inte fastna i vinkelvolten….
-
Vad det spårar ur… Här är lite wakestyle med bindningar… http://www.kiteforum.tv/index.php?option=com_videos&task=show&id=2298&Itemid=
parks double backroll mobe e grym men double half cabben i den här filmen e snyggare tycker jag: http://www.youtube.com/watch?v=mjcB3I0qu44
behind the scenes för det klippet e coolt: http://photos.wakeboarder.com/showphoto.php/photo/4221/cat/all/si/mastercraft%20commercial/perpage/12 -
ser ut att bli regn om inte annat
-
jävla fin session i askim, var jävligt hungrig på slutet dock men nu sitter man på skolan och har tryckt en pizza så nu ska jag leva på dagens surf i en vecka
första intrycket då av Instinct Sport2 11kvm:
* där jag brukar sätta fast brädan på väskan hade de tagit bort möjligheten (närmast ryggen) tyckte det var synd då jag brukar spänna fast rätt mycket mer grejer än vad som är vettigt att bära i ett lass… brädan satt dock perfa på utsidan av väskan och den satt nu slimmad mot ryggen (bättre om man åker inlines till spoten t.ex =) )* tunn leadingedge = snabb pumpning, neoprensockorna runt one-pump-klämmorna är nu heltäckande så de inte ska kunna glida av o skära genom duken (inte för att jag haft det problemet men…), bra!
* nya chickenloopen, funkade väldigt bra att kroka i o ur med även om jag fortfarande e lite osäker om ifästningen av leachen i den, tyckte den vred sig men efter att ha konstaterat att det inte gjorde nåt eftersom den stabila konstruktionen vred rätt den när man skulle kroka i så är det bra!
* flygning då, jämn fin kraft trots askims byvindar, den är snabbare i vindfönstret och genererar därmed mer kraft när man rör den vilket e bra!
Fick några sjuka kiteloopar med lisebergskänsla i magen, efter några stycken så var tajmingen bättre och vid lite mindre loopar (mer bomutslag) så var det lite mer trivsamt med mjuka landningarkörde inte så länge men helhetsintrycket är väl att den är som förra årets men med lite mer power, tycker även att depowerlinan (trim) är bättre nu, vet inte om den är längre ner men tycker det funkar bättre att ha den uppe där den är än på andra märken som flyttat ner den under bommen
nic tjuvade den ett tag och han verkade mer än nöjd
så haze nu har jag testat och kluddat ner några synpunkter
plugga var det ja…
-
har inte varit där uppe o pallar inte att åka så långt, är nog lite för sydligt men jag testar ändå
-
tss…
siktar på att vara på plats 08.20, har preppat en pråm med cykelslang nu så vinden borde räcka till -
du ska ju inte ut så de e la lugnt… sen e de lite kvalité i ozone prylarna o badflaggorna är bortplockade från vattnet o calle är i stockholm så det borde va lugnt…
skulle nån pajja den inför resan så är gonzons köttsår en skråma i jämförelse vad som sker… =)
-
ssv är väl askims bästa riktning? o det ska det vara imorgon
ca 9 låter bra, tar med mig min nya Instinct Sport2 11kvm för den som vill testa (när jag invigt den…) precis som förra året tar det väl knappt en halvtimme innan någon försöker rycka den ur händerna på en o vill testa =)
-
@sourra 450298 wrote:
Jupp. Jag äger stadium och tycker att alla ni ska köpa era bagar där också. Har en 4D men den är i minsta laget. Sen misstror jag flygplatspersonal. På väg från grekland i somras missade vi nästan flighten pga att vi var tvungna att skaffa fram en utskrift som visade att vi betalt för övervikt. Antagligen är det inga problem att köra på golfkitet men OM det skulle börja fucka vid incheckningen kl 04 på morgonen sig så kommer jag bli Torsten Flinck och få stanna på marken i en cell.
är väl bara att printa tuinordics bekräftelse o specar från hemsidan då…
-
-
jon olssons dj flip, http://www.youtube.com/watch?v=pFYKB1MWvVQ
Tycker dubbelflipparna och brantare kickar drar det mer åt freestylehållet, nu sätter ju snart varenda kid dubbelflip så då måste väl jon göra en trippel, folk droppar ju även stavarna och då är det ju nära… Urspårad diskussion egentligen men kollar man på freestylen i senaste os var det väl folk som knappt kunde stå på skidorna men ändå snurra 100 varv och det e ju tragiskt…
Helt klart ska Jon dock ha cred för att göra nåt annat än att försöka snurra fler varv och istället hitta på nya tävlingsupplägg, rätt tråkigt att se samma trick om o om igenDre’s stil e ju svårslagen men tycker Aaron har rätt idéer, ett trick som inte e greppat kan ju lika bra vara ogjort, sen har du ju ganska goa 3or det sista som händer i filmen skejtar_henke, men klart han vill visa det mest avancerade han kan göra när han lägger upp ett klipp…