wakenils
Forumsvar skapade
-
den ferrariröda är fullastad och borde vara framme strax innan tolv, gillar ju läjet mer egentligen, får se vad det blir… räknar med att jezajas sms-rapport imorgon ger rätt riktlinjer
-
@debkåusf 446498 wrote:
Jag landar på stranden vid 12 snåret, var får man la se imorgon!
man får se till att ha en del marginal imorgon så man inte landar på land…
-
imorgon ser nice ut! då blir det åka av… uppehållsväder och bra tryck!
-
nån som ska ner från götet eller? gud verkar vara pissnödig… trevligt
-
Jävligt fräckt filmat!!
Nån som offrar sig o gör oljud i helgen när det ska brassa på lite, är nog toppen att hänga runt i en sån då =)
-
Vågar dom inte ta emot oss eller?
-
vem är den där dammad och när såg vi hans blogg senast?
sköna bilder var det iaf!
-
Jepp, det var ganska tjockt gods på de rören de använde här i stan, tyvärr hade jag inte bil då och trots paketering var det ingen som pallade att frakta iväg dem för förvaring tills våren
Nytt försök nu då, tipsa gärna när gräset e utlagt så det finns rörsåhär såg de andra ut som jag aldrig lyckades lägga beslag på, körde lite med snowboard på dem och de e jävligt hala kan jag meddela

-
Prolimits vantar och Mystic Boot kör jag, har inte fryst i år och då körde jag en 5 timmars session i början på januari.
Idag var jag kall om fötterna innan jag började och trots vadning ut genom is så var man varm o go efter 10-15 min… Då är mina boots nog lite stora ändå, nån som har 41-42’erna som man skulle kunna testa i götet? -
snöade när jag åkte dit men sen klarnade det lite så det blev en liten repa trots allt… körde du nåt sen?
-
Du har redan fått min mp3 spelarlista men de här e bra (förutsatt att man håller koll på soundtracken i len10, hadlow filmerna såklart!)
in_flames-reflect_the_storm
method_manredman-da_rockwilder
soundgarden – outshined
ACDC – It’s A Long Way To The Top
Eels -Souljacker Part I
Led Zeppelin – Immigrant Song
Rage Against the Machine – Take the Power Back
Judas Priest_Breaking the law
Pennywise – Bonus Track
AFI – Synesthesia
Wolfmother-joker_&_the_thief (räcker o tänka på sthlms filmen med instinctarna och tänkta på att man är lyckligt lottad som bor på bästkusten så kan man surfa i alla väder bara man har en grym spot)Allt behöver ju inte vara stenhårt för att peppa heller:
Caesars Palace – Jerk it out
Wolfmother – Minds eye
Kultiration – En timme kvar att leva
Kapten röd – en Storm är på väg
Kalle Baah – Jamaica
Lars Kilevold – Ute til lunsj (cred till några vindsurfare som gjort denna till en surflåt!) -
vadade genom is vid strandkanten och tog några vändor i askimsviken idag… gött o vara ute en sväng även om det var standard askimsvind som dör emellanåt
-
inte helt övertygande prognos men blåser det lär det bli surf!