wakenils
Forumsvar skapade
-
len10 levererar alltid…
-
nice!
kul att du var med Virenasnart är sommaren här så man kan köra utan våtdräkt…
-
nice… då får man sälja de gamla drakarna så man kan köpa nya…
kom igen o slå till nu… grymmekites!
Sport 11 -07
Instinct 7 -06
Raven 12 -05 -
Vi har rätt många åkdagar i sverige om man tar vara på dem…
-
@Yann 439682 wrote:
Ja några blev det men du fastnade tyvärr inte särskilt bra och blev utsorterad. Ligger på http://yann.hervy.nu
Man kan inte fastna på bild varje dag… De som låg där var feta!
Synd att du tappade kameran, lär ha varit en hel del go film där@jezaja 440015 wrote:
Slängde upp lite bilder här, mer eller mindre seriösa 🙂
http://www.edespong.se/foto/surf/080120_lajetkite/En aning små bilder men det kanske var ens eget fel om du nu hade vidvinkel
Kunde ju varit lite mer vind fast då hade antagligen inte kamerorna kommit fram… -
gott med lite pics sourra! gonzo sexy sexy =)
-
grym åkning och klippning!
-
@sourra 439583 wrote:
Känns som att det blir 12:a eller 9:a imorgon. Ska Herr Hujjman med?
det ska han på ett eller annat sätt… tänkte jag skulle sitta i baksätet o sova precis som idag
när åker johannebergstaxin?
-
det var nice i läjet idag! gött o få lite air och hangtime!
Yann blev det några bilder?undra vad det ska blåsa imorgon, dmi o windguru är lite oense… skulle vara gött med en 5:e surfdag på 8 dagar… man kan inte säga att det är off-season direkt =)
-
om det droppar lite så kan det bli riktigt nice!
-
då skulle jag rekommendera en 7a eller 9a
tänkte jag skulle sälja min instinct -06, 7kvm snart fast idag ska den stormtestas lite… =) -
då passar min sport 11 bättre, tänkte kränga iväg den snart, toppenkite i kanonskick!
-
@Haze 438908 wrote:
Jag tar ett flyg hem 😉
har du tröttnat på att göra snöänglar o hänga på afterskin eller?
läjet var riktigt trevligt idag, gott tryck nästan hela tiden och när det droppade något tittade solen fram så man kan inte klaga, inte så farligt crowded heller med tanke på att jag var själv hela dagen
det mm-grunda var inte så grunt idag utan bara platt o fint, perfekt för poptrick
enda man kan klaga på är att det inte var några surfbara vågor men det är ju bara fjanteri ändånu vet ni vad ni missade…
-
@debkåusf 438871 wrote:
Jag kommer om dom sparkar mig från jobbet! Ser ju ut o bli bra!
om du drar o surfar så löser sig det kanske automatiskt