wakenils
Forumsvar skapade
-
tiden verkar bli lite knappt, kan nog bli askim istället…
-
wakenils
Medlem4 december, 2007 vid 20:35 som svar på: Hur många forummedlemmar behövs för att byta en glödlampa?Det kanske behövs många forummedlemmar men räcker väl med ett par personer med många alter egon för att hålla igång vilken tråd som helst… =)
-
läjet, kohagen… borde vara riggad vid 13.30
-
sticker nog vid lunchtid, får ta o lura med någon som inte bryr sig om regn eller inte kollat prognosen…
kohagen blir nog kanon! -
@sourra 431846 wrote:
En strålande dag att dricka sig oigenkännelig på dagtid. Om bakfylla/väder tillåter åkning imorgon kommer jag ned. Annars går jag på Jävel-Mattias linje och ligger kvar i sängen.
Låter precis som det jag gjorde då (bara drickadelen dock…), fast såklart efter att plöjt runt i backen från liftöppning till stängning.
Fördelen med högre breddgrader och altitud är ju minusgraderna och att allt pissregn blir puder!! Kan tillägga att det var vindstilla och sol i söndags också… Hemsedalskickoff från sin bästa sida!Verkar bli sommartemperaturer och trevliga vindar i veckan, surfabstinensen kommer fort när man ser prognosen, nån som ska ut på onsdag?
-
gott surra
-
@JohanW 430840 wrote:
najs grabbar!!
Surfar ni nåt där nere i skånelandet? Och hur går det med box-bygget?
-
wakenils
Medlem26 november, 2007 vid 06:06 som svar på: Blir det något i Apel eller Läjjet imorgon ??Om det ens var så djupt, fenorna tog i rätt ofta i vändningarna, dvs 5cm djupt på sina ställen…
-
Det var fru sourra så de borde dyka upp inom kort…
-
En efterlängtad session!! Synd att den där sekundmetern saknades för det mesta men kul ändå…
Nu blir det att ladda inför hemsedal och snowboardpremiären på fredag!!
Gött med lite bilder, försökte mig på att göra en liten sekvensbild men den blev sisådär…
-
wakenils
Medlem25 november, 2007 vid 20:37 som svar på: Blir det något i Apel eller Läjjet imorgon ??Såg att bilderna var uppe, grymt!
-
wakenils
Medlem25 november, 2007 vid 18:52 som svar på: Blir det något i Apel eller Läjjet imorgon ??@RobRox 430575 wrote:
Ja det blev inget vidare idag. Hur ser det ut imorgon mellan 12-13. Kan sticka iväg på lunchen.
Idag blev det iaf lite kitebilder från apel, de kommer väl ut ikväll eller imorgon fm.
MVH Robert – SAW –
Ganska kasst tryck idag men varmare än väntat, soligt och gott om plats!
Alltid kul när folk fotar, det piggade upp idag och lockade fram trick på väldigt grunt vatten (om det nu var du som fotade när jag var ute o kitade). Hoppas det blev några schysta bilder.
/Nils -
Den filmen lockade inte till snowkite direkt… mycket smärta
Måste vara kul att jaga tag i en kite på fjället efter en krasch utan leash
-
ni får trolla fram lite vind, lite segt att åka här uppifrån bara för att festa…
Byt gärna däcken på soptippen mot en box också =)kaptenen passerade här förra helgen så han är säkert på väg söderut
-
Tror inte jag vågar mig ner o träffa er innan spindlarna slutar dyka upp i lägenheten…