wakenils
Forumsvar skapade
-
Prolimits vantar är grymma! kört dem i 3/3 grader och var varm hela tiden.
Mjuka och förböjda, 6mm tjocka
Finns bl.a. på http://www.kitekraft.se -
@hildingdude 428383 wrote:
Vi har byggt en slider till rågelund! vad ska ni ha lastpallar till om ni ska göra slider? vi byggde våran av reglar och den verkar bli välldigt stabil och bra 🙂
ligger den i?
-
wakenils
Medlem12 november, 2007 vid 20:45 som svar på: Är jag för gammal/svensk/ung/trist eller kan går det att välja sämre musik?Mig lockade det inte direkt… slö åkning o slö musik, fast låten e ju lite skön men en aning störande =)
-
låter spännande, posta gärna lite byggbilder när det händer grejer!
-
@Fesen 427889 wrote:
Fy bubblan vilken tur jag hade!
Missade ju inte någe surf!
Det blev surf igår, riktigt dåligt tryck i början men sen ökade det rejält så 11ans övre register fick testas…
-
blir längre söderut för mig… verkar vindsäkrare
-
enligt onsalamätarn ökar det sakta sakta… kanske kan bli nåt!
-
Nåt åt det hållet iaf, var är vinden? 5ms känns lite surt o åka ner till…
-
Det låter som afi och en sökning på texten ger AFI – Synesthesia men jag hittade inte den låten på dc…
edit: hittade låten nu o det var den…
-
gonzo ska du surfa nåt imorgon, jag tänkte sticka ut, tänkte om vi kunde göra ett skobyte…
Kanske bara tar mig till torkelstorp dock, dit kanske du aldrig åker? Annars blir det väl viken på lördag antar jag -
sweet!
vem har min högra neilprydedojja? blev lite överraskad när jag hade riggat idag och hade två vänsterskor…
Det fick plats ganska mycket extra vatten i den på tok för stora vänsterskon som fick sitta på höger fot… dessutom droppade vinden på en gång =/ -
@Haze 426859 wrote:
Nä tacka vet jag vågbräda 😉
SUP då, det var roligt när du simmade runt med den =)