wakenils
Forumsvar skapade
-
ha inte bakgrundsmusik på sidan… det är nog det mest störande man kan stöta på
-
Ser gött ut, hoppas kroppen håller nu!
Här är det stiltje… -
Är det inte en massa sten i den viken?
-
Kom på en ännu bättre idé, nu när du ändå är invalido så kan du fixa en träningscykel med en rejäl dynamo, bara rikta styret o trampa!
-
skön film! ser rätt avslappnat ut… som alltid med instinctarna iofs
gött med nattsession, varbergs kommun borde lysa upp läjet o apelviken nu på hösten så man kan köra på kvällarna utan att famla i blindo! -
…och mer snö i götet!
skulle nog se 1dec som negativt… gjorde ett par nya försöka att knäcka fenorna igår men de håller än!
Mer än 5 cm snö är trevligt också =) -
@sourra 422324 wrote:
Rätt tänkt Tex. Det är som att köra infinite plattvatten, och det är aldrig fel.
Med den lilla detaljen att plattvattnet är 1 dec djupt
Tråden är redan pajjad märker jag… har tyvärr inga bra snowkitebilder då det aldrig blåser mellan 2-15 ms när jag har med kiten i fjällen, bara mer eller mindre. Blir förhoppningsvis ändring på det i vinter
-
Grymt, men jag lyckas inte kolla på snöspots
Länkarna går inte till katalogen vinter/ -
Mer info här: http://kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2342814
Tråkigt att höra och ger en tankeställare att alltid kolla linorna en extra gång vid launch. -
Fan vad nice det var idag!! Svårslagen solsurf med både lättvind och gött tryck i 11an
Sköj att det flöt in en fiskenätsflagga som man kunde hoppa över eller jibba vid…WakeSkate var inte dumt heller, kanske inte helt bra för fotlederna att köra på decimeterdjupt vatten dock =)
-
wakenils
Medlem13 oktober, 2007 vid 15:53 som svar på: Testa Naish på Söndag 14/10 i Björkäng (Alliance, Torch, Thorn, Helix)Är det hela Arlateamet som ska till björkäng och tar ni med er läjetkossorna dit?
-
@sourra 421858 wrote:
Men annars är ju inomhusklättring bra skit på vintern. Man stärker upp ungefär samma muskler som man använder då man kitesmurfar.
Är det så bra verkligen? Risken verkar ju finnas att man går sönder…
-
wakenils
Medlem13 oktober, 2007 vid 13:19 som svar på: Västkusten (kring Falkenberg): Bra spots på söndagKolla in den här spotguiden så vet du alltid vart du ska åka: http://spotguide.kicks-ass.net/
-
Askim bjöd på ramper… hann inte längre söderut men det blev en efterlängtad halvtimmes surf innan det blev mörkt!