wakenils
Forumsvar skapade
-
Sällan regnet piskar så hårt i ansiktet som det gjorde idag… synd att inte vinden var jämnare för det var ett jävla tryck imellanåt!
Riktigt fina vågor och inte en kossa i sikte… nice som fan!Precis som samen slog jag också rekord i bottomturns
Fredrik du drällde kvar en handduk i min bil
-
Nåt sånt ja, vi får väl statuera exempel o stycka o grilla en så förstår de att vi menar allvar… skulle iofs inte sitta helt fel efter en heldag =)
Nä nu e klockan mycket…
O för den icke insatte menade jag såklart http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=50609 -
Bara att ta sikte på kossorna så kommer man rätt… om man nu vågar rigga på den sidan i fortsättningen.
Skulle behöva ett par rejäla superörnar som håller dem i schakt -
Lutar åt läjet imorgon efter lunch
-
Man e lite sugen nu… längesen man surfade!
-
sourra levererar som vanligt… hade inte jag fyllt min bildkvot? iofs ganska censurerad bild
-
@sahlin 415254 wrote:
Jag stiftade bekantskap med ringsegård idag me min sport 7a.. riktigt trevligt faktiskt.. ringsegård e snäppet vassare än skrea va?
jag tycker skrea är bättre, renare och längre mellan vågorna, iofs inget plattvatten som ringsegård bjuder på längst in
-
om ögat känns friskt imorgon tänkte jag ta med lite samer och ålänningar till läjet, eftermiddan verkar trevligare… mindre regn och vind
-
galet fräckt men inte helt friskt…
-
käkar alvedon för att hålla mig uppe o har precis styrt av skåneresan så jag gör nog bäst i att ligga hemma o kolla på len10 o må dåligt eller nåt
kul att du hade med blindbilden… ögonen e inte o o leka med idag men jag vägrar tüskbrillor
-
hellre varm än kall…
blev nog lite för mycket av det goda igår, är helt utslagen idag -
Haha, luktar inte supernice på den spoten…
Kossorna såg rätt sugna på att tugga i sig en kite, men efter en lång diskussion med ägaren så gav de upp… har du ingen bild på det?
-
Nice pics man! Fastnade du inte på bild själv? aha, låg lite mer på http://www.jah.se/galleri
Så jävla gött det blev när solen tittade fram, synd att benen omvandlats till spagetti långt tidigare
1.3 och 1.4 e riktigt fina