wakenils
Forumsvar skapade
-
Gött mos!
Nu är det takläggning här nere i Falkenberg… -
Vart har du bilderna då sourra? Räknade med att de skulle varit uppe på nätet när jag gick upp i morse… =)
-
Du kanske körde lite tidigare på dan när solen fortfarande var uppe?
Jag har blivit en jävel på att ha av mina chickenlooplinor så jag la halva tiden på att trimma in rätt längd igår
Idétorka på trick o har inte kört urkrokat på ett tag… Självdå? -
@sourra 401781 wrote:
…och själv körde jag i boardies och rash guard igår. Varmt och gött.
det var det inte nej (o då körde jag ändå shorty)… men nu har limmet torkat på min semidry så nu slipper jag frysa mer
-
Draken e fixad nu… vi blir två stycken från Olofshöjd som hakar på.
Om du hämtar oss vid huvudkontoret på olofhöjd blir det kanon! Hörs sen -
@sourra 401580 wrote:
Om det är någon i Gbg som vill sitta på en bilstol och bidra med soppapengar är det bara att höra av sig. Jag planerar att dra från stan vid 17:30 och tänkte vara tillbaka innan kl 23. Destinationen är Varberg.
det låter inte helt fel, kan jag få sitta i ditt knä?
Förutsatt att jag fått i bladdern igen så hänger jag på!
Har du mer än en plats? (ej räknat med att jag sitter i ditt knä)
/Nils, 073 621 09 36 -
Kan inte varit bra idag, var ju vilodag (jobb) men hela helgen vid skrea strand blir grymt!!
-
@sourra 400297 wrote:
Fan vad fint att päronen kommer på besök från Umeå så man slipper njuta av kvällens och helgens fantastiska prognos. Men det är ju fint att ni får åka. Ingen är ju gladare än jag för det. Verkligen.
Om de åkt hela vägen från umeå är det väl inget problem att lägga på en timme o glida ner till varberg?
-
Grym dag igår minsann! Aldrig fel att vara hålla sig varm i kortdräkten…
Som vanligt inga bilder från kitingen men surfbussen var clean, dock lite tung att knuffa… Hoppas det är nåt enkelt fel David!
Kör hårt idag Virena!
-
wakenils
Medlem25 juli, 2007 vid 19:32 som svar på: Till alla som ger kurser i år (och i framtiden)Gällande kurser i Varberg, kan ni inte köra dem i Björkäng där det finns en massa plats, funkar på de flesta vindriktningar och är trevligt för nybörjare då det är ganska platt vatten. Vinden brukar vara jämnare där också.
Det stod två stycken mitt i läjet idag och det blockerade ganska bra för alla som skulle ut. -
jävligt praktiskt att ha godis i fickorna på shortsen, så behöver man inte åka in till stranden när man blir hungrig, bara ta en kexchoklad i farten o köra några timmar till…
-
@Virena 398526 wrote:
En bamse kram till Nils och Robban som träffade mig kl 5 i läjet imorse trots att de var lediga under dagen. Jag har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen trots att jag är snortrött. Supertack!!!
E det nån som har nåt tips på vart man kan sova i bilen för att slippa bli väckt av en ficklampa lysandes in i bilen miss i nassen. Viken va inte så bra att såva i här om natten, så jag spenderade denna natt, själv, utanför nån kyrkogård.
Asgött imorse ju, gott om plats o endast några surfare att hoppa över eller åka ifrån…
Jag körde två timmar till när du stuckit, riktigt bra tryck i början men sen kom en norrman eller nåt med hjälmkamera o åt upp vinden. Jag var ruskigt nära på en trea men det blev kiteloop när jag fick tag i handtaget så…
Tack Robban för att du gick upp tidigt och väntade trots att du aldrig åkte men du vet vad du missade! Ont i kroppen kan man ha på jobbet…
-
Det får bli kvällssession för mig imorgon, flexade ut tidigt för att köra wake i dagens grymma sommarväder så det får bli att jobba igen lite…
Gärna jämn vind också för jag har inte så många cm depower på min raven längre… =(
Läjet låter bra… finns det plats i en bil efter kl.18?
/Nils, 073 621 09 36