Forumsvar skapade

Sida 125 av 131
  • wakenils

Medlem
    15 juli, 2007 vid 15:32 som svar på: Västkustspots
  • wakenils

Medlem
    14 juli, 2007 vid 16:03 som svar på: Läjet istället för kitepub

Siktar på att vara i läjet vid efter 06, vinden verkar ju avta allt eftersom

• wakenils

Medlem
    13 juli, 2007 vid 23:08 som svar på: film-tajm

Fan vad nice, dags att springa o köpa den där extra hårddisken nu då… Kan tanka upp lite gammalt groll också…

• wakenils

Medlem
    13 juli, 2007 vid 16:05 som svar på: feta kiteloops mm

Vad tjänade man på att regga sig? Allt länkades till kass kvalité på youtube eller är jag blind?
    Sköna klipp i övrigt!!
    Kiteboarding – PKRA Tarifa 2007 – Part 3 den e fin när han deflatar kiten…

• wakenils

Medlem
    13 juli, 2007 vid 15:57 som svar på: Läjet istället för kitepub

@Tjoppe 396916 wrote:

Definitivt söndag, Rickard och Fesen vet jag ska ner på morgonen. Båda har bil så du kan åka med någon av dem. Jag och hanna är redan där. SEMESTER 🙂

//P

gött, bara prognosen håller!

Ikväll får vinden gärna lägga sig för nu blir det wakeboard…

100 inlägg… man spenderar på tok för mycke tid i forumet =)

• wakenils

Medlem
    13 juli, 2007 vid 09:39 som svar på: Läjet istället för kitepub

Pär var vi på samma ställe?
    Tyckte vinden var ganska mycket upp o ner, däremot perfekta vågor på sina ställen så återigen kunde flera nya trick testas o sättas…
    Illa av mig att inte ta erbjudandet om att stanna längre men händerna var lite väl kyliga…
    Nästa anhalt söndag eller?

• wakenils

Medlem
    11 juli, 2007 vid 20:32 som svar på: Torkelstorp 12/7

Låter lockande! Hakar gärna på om det finns plats i bilen. Kan väl höras imorgon i så fall.
    /Nils, 073 621 09 36

såg att kitepuben var inställd, då har jag inte så bråttom hem o åker hellre ner till läjet i varberg, vad tror du om det?

• wakenils

Medlem
    10 juli, 2007 vid 18:06 som svar på: double s-bend

Gött skär på det sista klippet…

Har de lagt ut slidern i kabelparken än? Nån mer kicker? Nån som har koll?

• wakenils

Medlem
    9 juli, 2007 vid 21:11 som svar på: Kitepub i Göteborg!

Låter trevligt men du får fylla på med sprit om det ska bli nåt röj…

• wakenils

Medlem
    9 juli, 2007 vid 21:08 som svar på: kraschade in i byggnad, Skanör på söndagen

Det är väl beroende på vem man tänker på om man launchar urkrokat eller ej, urkrokat och ej ikopplat i en leach lägger ju faran på alla kringstående om man nu släpper…

Tänkte anmärka på den där punkten i texten men orkade inte, antar att den handlar om gamla tvålinors som bara krokades i för att avlasta armarna (var iofs långt före min tid som kitare… så de har jag bara sett på film)

• wakenils

Medlem
    9 juli, 2007 vid 15:22 som svar på: Ny bräda… (med bindningar)

Wake-trick görs väl lämpligtvis på en våg!?

Har dessvärre inget att rekommendera men undrar själv hur lätt man kommer i o ur Union-bindningarna?
    Körde min vanliga wakeboard + Hyperlite 3ds boots från 2005 igår och fick kämpa rätt bra för att komma ur dem, är inte så bra i säkerhetssynpunkt… Sen tappade jag lite av skäret när jag hade draken högt upp (berodde väl en del på att de var choppigt och inte bara på att jag har fenorna i mitten) men kollar man på http://www.aclproductions.com/videos/dre/Dremedium.mov så kör de ju fenlöst.
    En fråga till om den filmen och allmänt om sliders mm, åker de med vinden på slidersen? De ser ju ut att ha så lite kraft i bommen när de är urkrokade. Jag har testat urkrokat lite nu o tycker att det blir ett jävla tryck för det mesta och annars dör kraften helt.

• wakenils

Medlem
    8 juli, 2007 vid 22:09 som svar på: Skaka av dig bakfyllan!

@kasimir 395580 wrote:

Har aldrig kört så i så här byig vind i Sverige min kite såg stundtals mer ut som ne O kite än en C kite.
    Jellyfish delux.

Du får köpa dig ett litet bi (instinct 7) så blir de inge knas

Lite bilder från dagen, synd att inte avtryckarfingret tajmade grabsen…

• wakenils

Medlem
    8 juli, 2007 vid 21:30 som svar på: Till alla som inte har huvudet med sig till stranden.

De som säger att fåglarna blir skrämda har nog aldrig haft en båtbadbrygga där en andfamilj slagit sig till ro. De hoppar knappt bort när man hoppar ner på den och är man borta i 5 min är de tillbaka…

• wakenils

Medlem
    8 juli, 2007 vid 20:42 som svar på: Skaka av dig bakfyllan!

@Fesen 395475 wrote:

Hehe. Jag packade inte upp kameran alls idag. Svagt men sant. 🙂

Illa… själv stannade jag till 21, möjligt att det blev lite mindre byigt sen.
    Bra tryck hela dagen, fan vad gött! Vart var alla och var det lika byigt där?

• wakenils

Medlem
    8 juli, 2007 vid 08:39 som svar på: Skaka av dig bakfyllan!

Fick bara 7 timmar på vattnet igår… ska se om jag kan slå det idag

Sida 125 av 131
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications