wakenils
Forumsvar skapade
-
Tips: länkarna under återförsäljare funkar inte, det saknas http://
Schyst sida i övrigt -
Jävla grymt väder idag!
Tommys 14on var lite för stor så vi fick dela på min 7:a och därmed blev det fotosession… -
Hur är det jämfört med skrea? Har varit där några gånger och har för mig att vågorna var ganska fina men det blir halvdjupt ganska snabbt när det blåser. Och så är stranden ganska smal (vatten till klitter alltså)
Pallar inte att trängas i apelviken ikväll när alla sommarsurfare e ute…
-
Jag är väldigt tveksam till vind imorgon, hoppas på torsdag… Prognosen brukar slå in om de är eniga!
-
@snygging 392325 wrote:
ja det såg fräckt ut att köra i ätran och slaida runt!
hur många hk och behöver man inget båtplats med en sådan och var/vad kosta detta? 🙂15hk, tar man ur luften o plockar ur durken går båten in i baksätet på bilen, motorn i kofferten sen är det bara att dra på turne till närmaste spegelspot…
Vi körde väl upp ca 30 liter.@jezaja 392354 wrote:
Tänkte precis skriva att Nils inte väger något men kom den andre upp så är det ju grejer.
Körde på ganska platt hav idag (Varberg), rätt skönt men har inte riktigt fått in rätt känsla för att hoppa än.Arbetar du imorgon tidigt Nils? Verkar bli fin vind men lite regn, jag ska iaf ut vid 0800 och köra några timmar.
Börja med ett lugnt skär och håll det HELA vägen in mot vågen, o så håller du benen spända så lägger du en bra grund för god pop.
Jepp jag jobbar, får hoppas på onsdag kväll. Inte helt övertygande prognos heller, windguru o dmi är oense o då kan det ju gå som i fredags att man riggar o lyckas ha draken i luften i 2sek totalt…
-
@skotten 392296 wrote:
haha sweet, I had no idea you could ride wakeboard with a small boat!…
wakeboard just got cheap.
Handlar bara om teknik, polarn väger trots allt 100 pannor.
Lite skillnad på 15 och 350 hk men det funkar, wakeskate e lite segt att starta med dock
Rätt gött o åka upp lika mycket soppa på en hel helg som det brukar gå på en kväll i vanliga fall…
-
Vinden svek i fredags så siktet ställdes istället in på wake, turen var dock inte riktigt med oss så då motorn inte startade. Efter fyra timmar, tre fan och en jävla snurrjävel hade dock bensinmunstycket lagats och två efterlängtade kvällsåk på ätrans spegel blev av… Sen blev det självklart förfest, något högre tempo än vanligt då den satte igång kl 24 men men… Lugnet i Falkenberg la sig inte förens kl 05…
Blev en kul weekend med massa gummibåtswake, hittade äntligen ett användningsområde för surfbrädan – slider -
Vafan händer med prognosen? Windguru bara lägger ner helt plötsligt. Dmi är ganska positiva trots allt men att köra med 7:an e nog att glömma…
Jaja, övertygade en polare om att åka med ner till Falkenberg iaf… Får bli lite gummibåtswake i Ätran om vinden sviker. -
Är det någon som tänkt vara nykter nog att ratta en bil ner till varberg från gbg imorgon som jag kan åka med i? 24mm regn e ju inte festväder direkt…
//Nils, 073 621 09 36 -
wakenils
Medlem20 juni, 2007 vid 07:55 som svar på: Skruva upp volymen för här kommer kite film #2.Sjuk men skön film…. fortsätt leverera!!
-
Tack för tipsen!
Var dock inte på stan under dagtid nånting, men nattlivet i city testades… -
Skippa askimsviken så funkar en c utmärkt…
-
@Che_Riff 390524 wrote:
Erotiska muséet har nog ett och annat du behöver lära dig :).
Haha… har sett en broschyr därifrån, tror jag klarar mig
Får se om det blir nåt drällande på stan, lär väl hänga i kabelparken hela tiden…
-
Tjena, ska till köpenhamn över helgen, fanns det några surfshoppar?
//Nils