wakenils
Forumsvar skapade
-
Finns det plats för en till i bilen i natt?
Annars får det väl bli tåget ner till varberg… nån som tänkte köra i apelviken imorgon?
/Nils -
Någon som har plats över i en bil från gbg idag? Måste surfa…
/Nils
-
Gött…
Här kommer lite kabelparksaction
[img]http://www.xboard.dk/images/DSCF2612.JPG[/img] -
Jag litar alltid på den prognosen som visar mest vind!
Har du inte på flex zone på våtdräkten? Det är den man flexar arbetstid med så man kan kita på förmiddagarna… -
@snygging 389479 wrote:
jag skall klippa ihop en demoraliserande film av besöket! 🙂 det var riktigt gött jag vill bara dit igen och ladda, han aldrig komma igång!
Jag börjar bli sugen på den där filmen nu… är den på gång?
-
Slut på bilder eller? Hade hoppats på en nordisk version av den här tråden… =) http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2323765
-
Hade de några sliders/kickers?
-
Ah, skippa björkäng, bara chopp där, var inget plattvatten pga väldigt lågt vatten ikväll…
Slå gärna en signal på 073 621 09 36 om det finns platser i nån bil -
@Virena 383415 wrote:
Din bränna e klockren Nils:smile:. Dagens åkning var inte i närheten av hur schýsst det var igår. Men man skall väl inte klaga. 3 timmars solsurf med riktigt bra tryck emellanåt. Yalla yalla, nu är det bara att kasta i sig maten för att hinna till klätterväggen.
Just det, Anna det e bara att ringa ha det gott på Öland.
Virre
Jag hade roligare idag, tror det var mina fetasta kontrollerade hopp hittills, sen att vinden dog emellanåt får vägas upp av hoppen o solen!
Bäst vindmässigt var det dock förra tisdagen i apelviken…Hoppas det blåser i helgen!! Annars verkar torsdagen kunna funka
-
Grym förmiddag idag, inte toppenbra vind men imellanåt var vågorna i läjet grymma och man hade gott om kraft i 12:an för att flyga till himlen!
3 timmars solsurf blev det iaf, regn när man kom hem till götet så det var bra tajming!Kanske dags att skippa huvan när det är sol… eller använda lite solkräm =)
-
Virena, jag o en polare sticker vid 14-15 tiden beroende på när jag blir klar med ett möte på skolan, han har dock bara plats för 2 i sin bil men vi skulle kunna samåka i din om du orkar vänta…
Tisdag morgon ser lovande ut, då ger jag mig nog ledigt tror jag!
Jävligt go wakesession idag, spegel… -
Askimsviken är förrädiskt, ena stunden trillar draken ner och nästa har du en massa power, bättre du tar dig söderut till en öppnare spot så kommer du säkerligen igång snabbare!
-
Mina armar är darriga sen igår… får nog ta tag i skolarbetet idag tror jag =/
-
wakenils
Medlem8 maj, 2007 vid 19:34 som svar på: Prova Själv, Ozone i Apelviken imorn em/kväll (8/5)!Episkt idag! När man inte varit ute på 2 månader och sen får kita i solsken samt att ha möjlighet att testa flera olika kitestorlekar som man inte behövt rigga själv är det rätt lätt att ha skoj!
Instinct Edge 11 var skönast men jag behöver nog testa dem i lite mer vind och inte så choppigt vatten för att få en bra jämförelse… -
Jag e på väg söderut idag, men det känns som vinden hinner lägga sig innan 17 då jag tror vi är färdigriggade så det kanske bara är att strunta i det…
Jävla regn nu också, funkar ju bra när man har neopren på sig men jeans e inte lika goa blöta.Kl. 5 är fan tidigt men om det blåser e jag på, måste rasta instincten!!