wakenils
Forumsvar skapade
-
Tung prognos… jag hänger gärna på men då får det komma mer vind!
/Nils -
Var en tråd med den kameran i vindsurfingforumet innan jul, var riktigt sugen att handla då men efter att kollat på massa filmklipp som finns på nätet så verkar den ha problem när man tittar upp mot himlen, dvs när ljusmängden ändras, det blir mörkt då. Men som sagt youtube återspeglar ju inte så bra tror dock jag kollade på andra filmer också.
Tänkte att om man snurrar o har sig så skulle det bli rätt dålig kvalité sen är den väl inte specad som vattentät utan bara vattentålig trots att de själva säger att den ska tåla att man är under vatten.Sen så såldes den bara inom usa när jag kollade om man skulle få ett bra pris
-
Schyst film, några av de cleanaste videoeffekterna jag sett!
-
När de lägger ut konstgräs blir det feta pvcrör över, plockade ihop 80meter rör här innan jul men fick inte tag i någon som ville frakta iväg och förvara dem tills det blev byggväder så det projektet gick tyvärr i stöpet, riktigt materialslöseri… Men förhoppningsvis fick nån annan användning för rören.
Så håll ögonen öppna för nya konstgräsplaner…
-
Satan vad det ska blåsa bara för att man är sjuk! Hoppas ni får grymma dagar på vattnet…
-
@jezaja 369268 wrote:
Hora.
Inte kunde man fota heller med det jävla regnet som öste ner.
Bjuder på årets hetaste kitekort:
Prognosen sa ju klart o tydligt att det skulle komma regn om man inte var startsnabb… Visst regnet kom lite väl tidigt (lagom till det svinkalla ombytet) men på förmiddan var det åtminstone uppehåll.
@sourra 369265 wrote:
Det är ingen som har långt gågna planer på att starta en rinse-dry-store-verksamhet här i krokarna?
Skulle vara nåt det, har lite genomsura underställ som hindrar en från att ge sig ut igen på ett tag…
-
Läjet bjöd på fina vågor, lite skum vind dock men det var skoj att vara ute på vattnet igen!
-
Pluggar man på chalmers kan man låna hallen där gratis tror jag. Annars finns en idrottshall att tillgå om man bor på olofshöjd, två saker som råkar stämma in på mig men det kanske hjälper dig på traven…
-
@Axelne 366459 wrote:
Om det inte blir allt för mycket vind så funderar jag på att sticka ut vid 14 tiden. Vet dock inte vart ännu. Tror inte helt på Fiskebäck vid E.
Åkrarna nere vid Torkelstorp?Är åkrarna tillräckligt platta tror du? Snölagret är ju inte övermäktigt…
-
Klart det är tillräckligt med snö, det gick ju att åka förra gången… Nu ska det ju inte ens regna! http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=46947
Vinden ser ju lovande ut, fullt ös medvetslös!
-
Går det någon bil från götet som man kan åka med i?
/Nils 073 621 09 36 -
Tjenare, åker upp till åre ikväll och ska vara där hela veckan. Funkar det att köra på sjön när liftarna stängt eller var håller ni andra hus?
Kunde vara kul att ha nån att köra med, så slå gärna en signal!
/Nils 073-621 09 36 -
Jepp riktigt skoj idag tills man blåste upp på land, tack för att du noterade att jag blev lite överriggad innan nåt gick åt skogen.
Snabbtorkning av grejorna nu så man kan sätta sig på tåget till åre i lugn o ro kl. 19…
Lyckades ta några bilder trots regnet, var sitt hopp på dig och Virena -
@jezaja 362262 wrote:
Kanske smiter ut och fotar er en sväng om jag orkar upp så tidigt.
ni locals behöver ju aldrig gå upp tidigt… nu är det därimot tidigt, o vad får man se när man gått upp? att prognosen gått ner
jaja, ses väl i varberg om nån timme