Forumsvar skapade

Sida 130 av 131
  • wakenils

Medlem
    14 december, 2006 vid 22:40 som svar på: Wakeboard i centrala Göteborg!

@nundy 354629 wrote:

Att den killen skulle tillhöra sverige eliten i wakeboard kan väl inte stämma?? Han såg ju riktigt käss ut!!

Igge tog en pallplats i sm förra året, så åka kan han nog ska du se, i år var han dock inte med o körde.

• wakenils

Medlem
    14 december, 2006 vid 18:05 som svar på: Wakeboard i centrala Göteborg!
  • wakenils

Medlem
    13 december, 2006 vid 19:56 som svar på: vem blir först?

Med de goa turbulenta byarna här inne i stan kan det bli en utmaning, vänder ju utoin på paraplyet utan problem…

Wakeboard efter bil mitt i stan är nåt jag e jävligt sugen på annars!

• wakenils

Medlem
    21 november, 2006 vid 19:21 som svar på: Snökite i hemsedal?

Nu börjar kickoffen närma sig, funderar på att plocka med draken. Än så länge är bara en lift öppen och jag åker buss dit så man tar sig inte så långt… Är det värt att plocka med sig draken ändå?

• wakenils

Medlem
    17 november, 2006 vid 16:43 som svar på: Läjet eller Björkäng imorgon…?

Skrea strand i Falkenberg borde funka, nån med bil som ska dit från göteborg på morgonen som man kan hänga på?

• wakenils

Medlem
    11 november, 2006 vid 19:42 som svar på: Bilder Apelviken idag, ngn?

Inte bilder från apelviken men björkäng, bara det som funkade imorse, läjet var sjukt byigt. Spöregnet gjorde sitt till så det blev inte mycket till bilder… Det var riktigt platt o tomt i björkäng!
    Apelviken hade fina ramper precis när vinden kommit igång igen men sen blev det mest skum tyckte jag. En aning kyligt efter att ha sprungit runt i dräkten i sex timmar också

• wakenils

Medlem
    10 november, 2006 vid 17:50 som svar på: Varberg i mon..

Man lär väl se till att vara på vattnet vid 8, vilken spot e bäst eller snarare var kommer man kunna få lite launchhjälp? Apelviken eller Läjet?

• wakenils

Medlem
    6 november, 2006 vid 18:18 som svar på: Varberg måndag någon?

Fett bra idag! Körde tills man knappt såg vågorna längre… Gött o blanda vågridning med lite hopp (samt att bli rejält spolad), instinct 7:an var gjuten!

• wakenils

Medlem
    4 november, 2006 vid 21:36 som svar på: Apelviken lördag
    sourra wrote:
    WakeNils wrote:
    Crowded! Surfare överallt ju, det är bättre när det regnar så man har lite space…
    Grym dag idag, segt att det blir mörkt så tidigt bara

Skaffa en snabbare bil så du slipper ligga och trycka i vägrenen :smirk: Då kanske du kan komma fram innan 11 och då var det enligt uppgift 2 pers på stranden. Men jag förstår att det är svårt att köra fort med en likkista på taket.
    Nånstans måste man ju ha de som inte får plats i bilen…
    Måndag lunch ser lovande ut, hoppas det regnar =)

• wakenils

Medlem
    4 november, 2006 vid 18:03 som svar på: Apelviken lördag

Crowded! Surfare överallt ju, det är bättre när det regnar så man har lite space…
    Grym dag idag, segt att det blir mörkt så tidigt bara

• wakenils

Medlem
    2 november, 2006 vid 19:03 som svar på: börjar bli kallt om händerna. handskar?

Köpte ett par såna här häromdan: http://www.watski.se/www/produkter_meny.asp?prodCardID=12073&groupID=16&subGroupID=300200&parentGroupID=300
    Körde med de igår i över en timme, blev lite kall en stund när jag glömt röra på fingarna men sen kom de igång igen efter att jag klämt ut vattnet. I förrgår körde jag längre utan problem (var 10 grader varmare då iofs).
    Det är tunnt skinn på insidan o neopren på utsidan, funkar prima att rigga med.

• wakenils

Medlem
    1 november, 2006 vid 16:18 som svar på: Surf i imorgon????

Var håller alla hus, sällan man ser någon ute nuförtiden…
    Inte så kallt som man kunde tro att det skulle varit idag, bilderna ser väl inbjudande ut

• wakenils

Medlem
    8 oktober, 2006 vid 15:33 som svar på: Köpes: 8kvm kite

det blev ett impulsköp på en instinct 7:a i lördags…

• wakenils

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 11:02 som svar på: Köpes: 8kvm kite
    jezaja wrote:
    Har en 8 EH Wake 2006 som du kan få köpa om jag får tag i en ny drake i helgen. 2500:- Bor i Göteborg/Varberg.
    Jag är nog i björkäng hela helgen, kör en blåvit raven 12
    tel 073 621 09 36
    kanske kan testköra den om det finns tillfälle.
  • wakenils

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 07:11 som svar på: Köpes: 8kvm kite

Ingen som bor lite närmare?

Sida 130 av 131
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications