walle
Forumsvar skapade
-
jag har dom redan och tycker inte att dom funkar riktigt, lite taskig passform men det är ju helt klart ett budgetalternativ…
-
Svar till:
Nu har jag varit nere och spionerat på skånekusten och mycket riktigt. Trots fina vindförhållanden är det folktomt på stränderna. Allt snack här i forumet om åkning i torrdräkt med hotta -04 prylar är precis som man anade bara BS. Jag kan ge mig faen på att alla filmer och foto ässhålsen flashar med är från i sommras osse. Nu kan man ligga på soffan utan att va avis i allafall…Gytt!
Onna the Island inna tha sun…[/ QUOTE ]
åja kasta inte gurkor nu… jag undrade om det var någon på gotland som var sugen på Jul kajting men fick inte så värst mycket svar
-
Svar till:
Ehhh KP säljer… JA just det maui magic… har inte fått hem dom där torrhandskarna ännu men dom e på G…
//Pan
somförhoppningsvisfårettparsånndäringatorrhandskaarsnartfördetärskitkalltivattnetnu!
*********SlingShot
KitePower
”rider”KitePower.se
L-A Surf[/ QUOTE ]
det blev fel… jag svaradeju på han som föreslog Biltemas skit
-
dom e ju värdelösa… vill ha RIKTIGA handskar kosta vad det kosta vill

Jag såg ett par torrhandskar som var förböjda ”maui magic” tror jag det var för ca 500:- men jag kommer inte i håg på villken sida det var
Är det någon som testat dom? -
tejpa med dubbelhäftande tejp, det sitter OCH går att ta bort…
-
På dacon.biz har domn Ocean rodeos bindningar/plates och dom har fått bra kritik. har ej testad dom själv…
Annars kan du köpa mina ”Cabrinha Freestyle Plate” justerbara, som jag bara anv 2ggr.
-
om du drar i den 5:e linan så går kiten baklänges upp i luften… sedan är det bara att styra åt något håll och köra upp den
-
kan låna ut min PYRO i helgen, om det är någon som inte vill frysa

Jag är sjuk och kan inte åka i helgen
-
walle
Medlem20 oktober, 2003 vid 19:33 som svar på: Looking for kitesurfer around Linköping – MotalaTa med han till hallmare…
-
Svar till:
Var kan man hitta nått om den? är det någon som vet någon bra sida där man kan titta och läsa lite om olika torrdräkter?
[/ QUOTE ]
på dacon.biz kan du läsa om och köpa Pyron… -
Hallmare, Loftahammar… det känner du inte till va
-
Svar till:
hehe inte bara metall utan rostfri sådan! det är fan hur hårt som hellst…
/Pan-Team Slingshot-
http://www.kitepower.se
http://www.lasurf.just.nu[/ QUOTE ]
Njae.. det ÄR nog aluminium.
det är ganska enkelt att forma med en hammare…skulle gissa på 1.5-2mm tjockt -
vad är problemet?
”board off” är ju inne ju…