walle
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Skaffa en flickvän som kitar!
Är du över 26 så ring mig… hihihi (ta inte detta (hihihi) som ett fnitter för då fan, kitebrudar fnittrar ej! Grrr)[/ QUOTE ] flickor/flickvänner som kitar växer inte på träd…
en bra gissning är att detta är rätt sida för en sådan kontaktannons
-
Najs.. suupernajs!
mera film åt folket -
…tur att man redan har en varm och gosig Pyro och slipper vänta i flera veckor
-
Det där med flickvän måste jag avråda i från…
det kan, när man tillfredställer visst behov, lätt bli BARN
och det betyder mindre tid för kite villket inte var det man ville åstadkomma, utan just att ”få upp den”… kiten alltså
/jag fick själv två grabbar när jag ”fick upp den”(inte kiten…)
-
Har ni inte provat att bygga en ”apelsinkanon” då?
använd lite grövre rör bara, hårspray som drivgas och tänd på… man kan inte ha mycket roligare utan vind
-
Ny prognos… ser BRA ut i Hallmare på Söndag…
-
enligt ”Foreca” ser det ut som om det ska blåsa på Lördag förmiddag-lunch… annars ser det dåligt ut i helgen

Men Förra helgen såg det ju inget vidare ut och det blev kanooon(trädklipparedagen menar jag
) -
glöm inte Hallmare, kanon ställe och snart inga träd kvar…

50min resväg från Linköping -
Svar till:
Tjena Björn. Dacon .biz har en väst som funkar till midjesele har pratat med dom och den verkar ok .Kommer från Maui Magic tror jag kostar 899:- ( vet inte om du var inblandad men skulle du kunna be dina hallmare vänner att komma till varamon vi har några tallar som vi skulle vilja ha bort )
Hörs Christer
[/ QUOTE ]
Vi kommer
Jonas har beställt en ny bom, pallar säkert för grövre grenar och jag är bra på att klättra
-
med tanke på de billiga kites du skriver om så borde det bli lönsamt att flytta, fast å andra sidan så har ni nog inte 10-15meters tallar 3-4meter från vattnet och då håller nog min kite något bättre…
-
Bra, en tolk också! det gör det hela bättre
. Nu återstår bara att övertala min, ännu så länge…, icke kajtande dam att vind är nödvändigt för att leva och att skåne inte alls är tråkigt
-
Svar till:
jag bryr mig fan inte om var hugo får sina kites ifrån jag har el deal special me kitemärke direkt från kina… noname inga tryck…
RambooTeam Rövhål
[/ QUOTE ] Vad hjälper det mig…?