Forumsvar skapade

Sida 206 av 212
  • walle

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 19:27 som svar på: Tjuvar

blåste det bra?

• walle

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 16:26 som svar på: Sist ut i vattnet får starta sig själv

Svar till:

Skaffa en flickvän som kitar!
    Är du över 26 så ring mig… hihihi (ta inte detta (hihihi) som ett fnitter för då fan, kitebrudar fnittrar ej! Grrr)

[/ QUOTE ] flickor/flickvänner som kitar växer inte på träd…
    en bra gissning är att detta är rätt sida för en sådan kontaktannons grin.gif

• walle

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 16:01 som svar på: Nygammalfilm från HaboLjung

Najs.. suupernajs!
    mera film åt folket

• walle

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 12:37 som svar på: Pyro till skåne

…tur att man redan har en varm och gosig Pyro och slipper vänta i flera veckor grin.gif grin.gif grin.gif

• walle

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 12:31 som svar på: Sist ut i vattnet får starta sig själv

Det där med flickvän måste jag avråda i från…
    det kan, när man tillfredställer visst behov, lätt bli BARN
    och det betyder mindre tid för kite villket inte var det man ville åstadkomma, utan just att ”få upp den”… kiten alltså grin.gif
    /jag fick själv två grabbar när jag ”fick upp den”(inte kiten…) grin.gif

• walle

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 12:57 som svar på: Vad gör ni på vintern?

Har ni inte provat att bygga en ”apelsinkanon” då?
    använd lite grövre rör bara, hårspray som drivgas och tänd på… man kan inte ha mycket roligare utan vind grin.gif grin.gif grin.gif

• walle

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 04:36 som svar på: Se hit Östgöta kajtare!

Ny prognos… ser BRA ut i Hallmare på Söndag… grin.gif grin.gif

• walle

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 19:47 som svar på: Se hit Östgöta kajtare!

enligt ”Foreca” ser det ut som om det ska blåsa på Lördag förmiddag-lunch… annars ser det dåligt ut i helgen frown.gif
    Men Förra helgen såg det ju inget vidare ut och det blev kanooon(trädklipparedagen menar jag grin.gif)

• walle

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 13:54 som svar på: Grymm spot i sverige???

glöm inte Hallmare, kanon ställe och snart inga träd kvar… grin.gif
    50min resväg från Linköping

• walle

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 18:42 som svar på: Flytväst/sele

Svar till:

Tjena Björn. Dacon .biz har en väst som funkar till midjesele har pratat med dom och den verkar ok .Kommer från Maui Magic tror jag kostar 899:- ( vet inte om du var inblandad men skulle du kunna be dina hallmare vänner att komma till varamon vi har några tallar som vi skulle vilja ha bort )

Hörs Christer

[/ QUOTE ]
    Vi kommer grin.gif
    Jonas har beställt en ny bom, pallar säkert för grövre grenar och jag är bra på att klättra grin.gif

• walle

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 18:38 som svar på: asyl i skåne?

med tanke på de billiga kites du skriver om så borde det bli lönsamt att flytta, fast å andra sidan så har ni nog inte 10-15meters tallar 3-4meter från vattnet och då håller nog min kite något bättre… cool.gif

• walle

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 17:13 som svar på: asyl i skåne?

Bra, en tolk också! det gör det hela bättre smile.gif. Nu återstår bara att övertala min, ännu så länge…, icke kajtande dam att vind är nödvändigt för att leva och att skåne inte alls är tråkigt crazy.gif

• walle

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 14:09 som svar på: Billigare kites

Svar till:

jag bryr mig fan inte om var hugo får sina kites ifrån jag har el deal special me kitemärke direkt från kina… noname inga tryck…

Ramboo

Team Rövhål

[/ QUOTE ] Vad hjälper det mig…?

• walle

Medlem
    30 september, 2003 vid 16:18 som svar på: Lite ”udda” kitebilder från småland…

ska försöka få dit lokal tidningen, VT så folk här omkring vet vad vi sysslar med…

• walle

Medlem
    30 september, 2003 vid 16:15 som svar på: Bladder naish aero

ett ställe till… Webbplats

Sida 206 av 212
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications