walle
Forumsvar skapade
-
Dom har ingen vinter söder om Växjö…
-
Jag…
den är BRA!
faktum är att man sällan hinner lösa ut en ”vanlig” bom när det krisar, den sekunden det tar att hitta kulan,snöret eller vad det nu är man ska dra i kan vara katastrofal!!!
på ”Joystick” är det bara att trycka bomen i från sig, helt naturligt eller som vissa andra skulle ha uttryckt sig ”helt otroligt bara…”
-
Vinden i Hallmare enligt smhi:
”Torsdag kväll: Sydväst, 8-11 m/s. God sikt..
Sannolikhet 10 m/s*: 50%”
ser bättre ut på fredag eftermiddag/kväll och då med sydliga vindar!!! -
Jo pratade med Campingägaren i Hallmare, dom söker en trädgårdsmästare till kommande sommar… arbetsuppgifter: klippaträd toppar vid stranden, dragga botten/stranden efter skräp och fiska sjögräs

Kanske du ska söka Fredrik?
-
Var och kajtade i går ,kör själv med ”pyro” men en som var med, Fredrik, körde i kortärmad 2mm våtdräkt! RESPEKT!!!
-
kul! vi ser ut att bli ett gäng…
-
vadå kallt?
isen lägger sig sällan där, och OM så inte fören i Januari! -
Ge till oss andra…

eller prova att köra med kortare linor! -
…jag har två, en så länge. men så röstade jag NEJ också.
tycker det där med att göra barn är skönt
-
walle
Medlem21 september, 2003 vid 10:08 som svar på: Hur kommer man till brädan när man tappat den ?funkar det inte att ”bodydragga” upp till den?
-
Hallmare är kanon för nybörjare låååååångrunt och ca500m sandstrand
. som du kanske anar så går det inte kajta här på sommaren då stranden är lite för välbesökt
!
Det finns ett ställe till i Loftahammar, Tättö som funkar i andra vindar… men inte riktigt lika långruntHur gick det Fredrik, kom du i väg i dag?
-
Hallmare…
kanoooon ställe för att vara här omkring!
skriv ”petter” i inlogningssidan på Windguru och kolla på loftahammar för bra vindprognos…
Är du sugen på att komma ner så hör av dig!
070-3236703
/Petter -
Du ska inte alls jobba på fredag du ska komma till Loftahammar och kajta
-
Akta er för att skämma bort er kites! hörde om en kompis kompis bror, som också han är kajtare, att hans kite tog över flickvännen och villan… inte kul att bo på gatan!
Nej lås in dom i säcken!