walle
Forumsvar skapade
-
Lyssna inte på ”Davids” utan på resten av inläggen och lär dig på en liten träningskite först!
Den är dessutom utmärkt att ha i fall polare blir intresserade så att dom kan testa lite själva! -
Jag kommer att jobba i Linköping i någon månad eller två, draken är med så om det blåser kan vi åka!
-
menar du AMATÖR fotograf eller?
-
Ta gärna bilden/bilderna och gör egna dekaler…
det var jag som knåpade ihop dom mest som kul grej, dom får används fritt, så länge ingen tjänar pengar på dom(utan att fråga mig)
-
Ni kanske bör sätta upp såna här i Habo???

eller
-
DARK RIDER!!! ska man ha!
Är själv ganska grön, vilket betyder att jag ofta har draken ovanför mig… men selen åker inte upp för det! den sitter där den ska, som klistrad och utan att skava.
Jag kör också enbart med ”pyro” skaldräckt och har hört att det brukar vara svårt med midjesele då, men det funkar med Darkrider för mig! -
OM du läser frågan så undrar han om en liten drake passar till att just leka med och lära sig hur det funkar.
Det är nog bra att börja med en liten övningsdrake efter att ha läst en del inlägg på forumet så värkar det som om flera personer borde träna mera med en liten drake

Han skriver ju just att han bara ska ha den att leke med i väntan på nästa sommar och det tycker jag låter bra! -
kan bara hålla med, den är supernajs!
-
Varför inte ”Ocean-Rodeo” kites?…
Smaken è som baken!
skillnaden kanske inte ligger i just märket utan på själva modellen dom uppför sig lite olika, det bästa är om du provar lite olika!angående bräda så tycker jag personligen att man inte ska köpa för stor om man bara tänkt köpa en, har man däremot obegränsat med cash så köp tre med en gång!
En lååång lättvindare, en vågbräda och en kort twintip…
Men sama sak där försök att få prova någonstans. -
Jag kör med 12:an helt ok! och ”Joystick” bomen är bra med sitt unika releasesystem…
såg att du komer från Lkpg, om du vill kolla på grejorna så kom ner till Västervik/Gamleby när det blåser
-
Väger själv 72kg och köpte en 12:a (O.R) efter att ha lyssnat på andra!
Men jag ångrar att jag inte köpte en större, fast å andra sidan är ju 12:an bra som mellan drake om man tänkt köpa flera…
-
”Dark rider” är kalas!
Är själv nybörjare och dom flesta tycker att man ska ha en sitt sele då eftersom att en midjesele har en tendens att åka upp…men jag kör bara med min ”Dark rider” och den sitter som guten