Forumsvar skapade

Sida 210 av 212
  • walle

Medlem
    4 september, 2003 vid 14:46 som svar på: Vad starta med på land? Träningskite?

Lyssna inte på ”Davids” utan på resten av inläggen och lär dig på en liten träningskite först!
    Den är dessutom utmärkt att ha i fall polare blir intresserade så att dom kan testa lite själva!

• walle

Medlem
    1 september, 2003 vid 08:41 som svar på: Kitekompisar i Östergötland

Jag kommer att jobba i Linköping i någon månad eller två, draken är med så om det blåser kan vi åka!

• walle

Medlem
    28 augusti, 2003 vid 08:03 som svar på: fridfullt i habo eller!!!!

…den var snyggare!

• walle

Medlem
    28 augusti, 2003 vid 05:45 som svar på: Lite fler Amatör bilder! *DELETED*

menar du AMATÖR fotograf eller?

• walle

Medlem
    27 augusti, 2003 vid 20:27 som svar på: Var får man tag på tillbehör till TORRDRÄKT ?

här!
    Webbplats

• walle

Medlem
    27 augusti, 2003 vid 12:47 som svar på: fridfullt i habo eller!!!!

Ta gärna bilden/bilderna och gör egna dekaler…
    det var jag som knåpade ihop dom mest som kul grej, dom får används fritt, så länge ingen tjänar pengar på dom(utan att fråga mig) smile.gif

• walle

Medlem
    27 augusti, 2003 vid 09:48 som svar på: fridfullt i habo eller!!!!

Ni kanske bör sätta upp såna här i Habo???
    varning_kite_gulsvart.jpg
    eller
    varning_kite_vitsvart.jpg grin.gif grin.gif grin.gif

• walle

Medlem
    27 augusti, 2003 vid 09:34 som svar på: Ska ha ny midjesele. Vilken!??

DARK RIDER!!! ska man ha!
    Är själv ganska grön, vilket betyder att jag ofta har draken ovanför mig… men selen åker inte upp för det! den sitter där den ska, som klistrad och utan att skava.
    Jag kör också enbart med ”pyro” skaldräckt och har hört att det brukar vara svårt med midjesele då, men det funkar med Darkrider för mig!

• walle

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 06:42 som svar på: ska jag ?????

OM du läser frågan så undrar han om en liten drake passar till att just leka med och lära sig hur det funkar.
    Det är nog bra att börja med en liten övningsdrake efter att ha läst en del inlägg på forumet så värkar det som om flera personer borde träna mera med en liten drake grin.gif grin.gif
    Han skriver ju just att han bara ska ha den att leke med i väntan på nästa sommar och det tycker jag låter bra!

• walle

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 14:02 som svar på: Ocean Rodeo Kites

kan bara hålla med, den är supernajs!

• walle

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 17:48 som svar på: vad ska en 50kg tjej ha för grejer ?

Varför inte ”Ocean-Rodeo” kites?…
    Smaken è som baken!
    skillnaden kanske inte ligger i just märket utan på själva modellen dom uppför sig lite olika, det bästa är om du provar lite olika!

angående bräda så tycker jag personligen att man inte ska köpa för stor om man bara tänkt köpa en, har man däremot obegränsat med cash så köp tre med en gång!
    En lååång lättvindare, en vågbräda och en kort twintip…
    Men sama sak där försök att få prova någonstans.

• walle

Medlem
    19 augusti, 2003 vid 12:02 som svar på: Ocean Rodeo Kites

Jag kör med 12:an helt ok! och ”Joystick” bomen är bra med sitt unika releasesystem…
    såg att du komer från Lkpg, om du vill kolla på grejorna så kom ner till Västervik/Gamleby när det blåser smile.gif

• walle

Medlem
    18 augusti, 2003 vid 08:36 som svar på: Hur stor skall första kiten vara?

Väger själv 72kg och köpte en 12:a (O.R) efter att ha lyssnat på andra!
    Men jag ångrar att jag inte köpte en större, fast å andra sidan är ju 12:an bra som mellan drake om man tänkt köpa flera… confused.gif

• walle

Medlem
    17 augusti, 2003 vid 18:27 som svar på: midjesele.

”Dark rider” är kalas!
    Är själv nybörjare och dom flesta tycker att man ska ha en sitt sele då eftersom att en midjesele har en tendens att åka upp…men jag kör bara med min ”Dark rider” och den sitter som guten grin.gif

• walle

Medlem
    17 augusti, 2003 vid 18:24 som svar på: midjesele.
Sida 210 av 212
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications