 
						 
			wap
Forumsvar skapade
- 
Stavanger skall vara grymt framförallt då de får in swell både windsurfing och surfmässigt. Klockren sideshore och lite folk. 
 Tyskarna har inte hittat hit än.
- 
Jag vet inte. 
 Men däremot har jag tänkt att åka till GC eller Fuerte i slutet av mars,
 om någon också skall dit eller vill hänga på hör av er omgående.
 anton_westbom@hotmail.com
- 
Rappes ordsprpåk: ”Går det inte med lite våld försök med lite mer” 
- 
Säljes på SÄLJES-SIDAN tack! 
 och hör sedan
- 
Nord är svårt vart ligger detta Rågelund? Jag brukar åka till A-bay vid denna riktning och hoppas att det skall vrida på väst lite grann. 
 Kanske finns något ute på öarna.
- 
Var nere söder om Varberg och seglade SUVERÄNT men lite kallt, man slipper trängas i alla fall det är bara att bita ihop och le. 
 Vi syns på stranden i luva
- 
Bic Electric Rock om vi pratar början av 90-talet dominerade helt i min hemma vik Mörudden. 
 Pris mkt bra, hållbarhet så där, prestanda innan jag kom till Varberg första gången förstod jag inte varför man skulle ha en vågis med andra ord MKT BRA!
- 
Kul att höra att det inte är så allvarligt då är det bara att träna transitions för våg vågar man väl inte hoppas på (HA! HA HA!). Sedan blir det att packa surfbussen och åka söder ut. 
 Vi syns på W/F-cupen låt oss göra det till en folkfest.
- 
Kul att höra kommer de att ha en hemsida också? 
- 
Svampiga vad menar du jag har en AHD 255 från 96 som jag gjort diverse saker med och den är fortfarande så styv att det gör ont ända uppe i knäskålarna vid en plattlandning. Den är med andra ord inte svampig. 
 Nu har jag skaffat mig en MAXX 62:a men tyvärr inte testat den än men det blir nog snart.
- 
den frågan var allt för vagt formulerad, årsmodell ungefär osv tack. 
 Skall du ha en som är gjord på 80-talet är WW det rätta alternativet enligt min mening och skall du ha någon som rullar direkt så är det från 10000 och uppåt som den kostar.
- 
Jag skalk genast kolla upp detta. 
 Tack för tipset paddy
- 
Kolla om lamellerna är bytta jag vet två 86:or en med 112 hk och den andra med 90hk båda insprutnings motorer dessa fick byta lamellerna vid 17 resp 19 tusen mil och det kostan några tusen lappar i Sv och 6 lakan i Spanien. 
 Själv har jag en Wv-buss med vattenkyld förgasarmotor från 85 som rullat drygt 16 tusen och jag är mycket nöjd med den. Men nu till våren blir jag tvungen att byta grenrören till avgasssystemet. Någon som vet något om detta få gärna ge några tips.
 WW-buss är mer an bara en bil!

 
								
