zoolander
Forumsvar skapade
-
kul for er dada!
fan
-
tja hengo. du har du varit pa sheleftyou-festivalen? e det gott?
ha det underbart!
-
aha.. jag trodde att jag skulle fa dom av henke.. sorry!
men da vet jag sa det ar lugnt!
det ar sa jobbig nar alla bara vill ge mig en massa drakar hella tiden.. men det ar nog for jag har fatt sa javla mycket traning in asia.. hehehe hela 4 dagar pa 9veckor.. inte helt missnojd! -
det ar fan inte din skiva.. den ar MIN jag har kopt den helt arligt av melker!
puss pa dig min alskada snorfia!
-
aloha henke! jhur e laget? sjalv ar allt bra..
har du tva kites till mig i sommar?
ha det underbart.. we ses! -
zoolander
Medlem6 maj, 2004 vid 11:06 som svar på: seglats i Ljunghusen (varning färgstarka bilder)synd bara att det ser sa javla kallt ut!!! hehehehe
forsta bilden man ser pa ”surfar” fia.. och inte fan surfar du dar eller.. du star ju typ med bradan pa botten och kiten kl 12!!! hehe.. bra borjan till bodydrag!
puss pa dig fia.. jag alskar dig -
zoolander
Medlem27 april, 2004 vid 13:27 som svar på: Till allas förtret The Luscious Four på scen..snyft.. missar jag det.. men du ska veta att jag gor mitt basta for att introducera the luscious four i asien!
bada demosarna fick folja med… hehe.. -
ente ett dugg avis.. en annan e ju pa BALI! wooowowoowo!
-
shhhit.. e du san toffel att du inte ens har tid att maila, det far du i nacken senare
-
hehe.. na, nu ar jag inte kvar dar langre, nu ar jag i yogjakarta.. ligger pa central java.. 2 dgra fard fran BALI!!!! wooowowowwoow BALI
-
hmmm.. ja, om ni inte trivs sa dra….. jag triv i svedala men men skippade det nda! nu ar jag i bandung.. gissa var det ar?!
-
maui magic 145cm med en ficka pa toppen, dar far jag plats med kite, sele, paslakan handduk. brada, pump.. skruvmejsel, porrtidningar och lite annat shit!
-
hoes e ni allihopa.. ha det fia som ligger och ryygar??? :/