zoolander
Forumsvar skapade
-
jo, men nog fan sag jag en fs sista dan jag va dar.. jag kiteade ca 150m langre upp fran centrat.. med min roda gk! vackrast pa stranden!
jo, langre upp langst stranden var det lite mindre maneter.. och mindre folk! battre!
aterkommer med mer info om indonesien snart
piiise! -
zoolander
Medlem6 april, 2004 vid 11:14 som svar på: Darkrider (Skippa om du inte kränger grunkor.)fan skrall att rambo gillar nagot annat an Endast Hype stash!
-
jag har fatt kite i thailand.. dock bara 4dgr for det pissade ur min rovva.. jag sprutlackerade kitecenterts toa, sa jag vagade inte ga dit mer….
-
cholla mina skitsnygga bilder fran hua hin som dock ligger i mellersta thailand.. annars finns ett center pa samui.. men ingen vind vad jag har hort!
-
tja anna, mycket riktigt.. nu ar jag i chiang mai.. den 7e blir det indonesien.. antagligen lite mer kite och surf! harru varit dar anna? tankte namligen kopa en moppe och kora fran jakarta till bali!
hare! -
har e tusentals gubbs with young chix.. urrrrk..
idag blev det premiaren! kul som fan men klarade bara kora i 20 mins perioder..
korde med 14,2 globerider fran 03 och en brunotti 125a wood.. och MM dark rider med brostplatta.. sen hade jag en svincool beckham troja och ett par brallor.. for har e ju ett gang maneter! typ en meter i diameter.. ajajaja..
for ovrigt sa drunknade nastan en israelkiteare idag.. ingen korde ut och hamtade honom nar han tappade kiten..igar baste det 14knp jamn vind.. det va ungefar lika mycket idag.. somliga korde med 16, jag med 14 och andra med 10..
jag rekomenderar verkligen hua hin som kitestalle.. kansek inte lika bra att festa har som pa andra stallen i thailand..puss
-
jag anser fortafarnde att zoolander ar basta skrivaren.. han har helt klart mest vettigt att saga!
-
jag drar till hua hin imorrn kl 10.. aterkommer med info!
och nej jag har inte fatt pa dom jalla stropparna.. nagon som vet om man ska ha den breda sidan eller den smala sidan av stroppen mot halfoten.. tycker att det ser markligt ut hur fan jag an satter den
ha d! nu kanske man far ta och cholla pa litta pingpong/banana show!
-
sveriges nya dockusåpa, melodifestivalen…. tror jag.. bubbles eller vad dom heter gick också vidare.. den svenska melodifestivalen håller otroligt hög klass, visst?!