zoolander
Forumsvar skapade
-
bla bla.. men hon/han/den/det e så jalla jobbig!
-
zoolander
Medlem15 januari, 2004 vid 13:44 som svar på: Speed över sundet Helsingborg-Helsingör /2004jag skiter i det.. kan inte simma och ingen kite i världen kan bära upp allt mitt julefläsk!!!
-
hahaha.. hugge.. din jävla hynda! du måste hälsa frebban från mig! (och nina! hehehe)(och geraldine) men framförallt frebbster!
-
visst e den störig.. fan
-
jag drömde att du öste i dig rom och cola! va det gott?
-
uttala dig inte om du inte vet!
-
nu vet jag en som kommer lacka och du kommer att få ett hell i cabarete!!! MOHAHAHA
-
jag hatar också csn… när jag ringde dit igår hade jag 52 samtal före!
men jag hatar hela svenska skolsystemet..
jag är för smart för att plugga kovux men för dum för att komma in på det jag vill..jag hatar regeringen och hävdar att anarki är bra!
-
jag gillar flickor med extremt stora bröst!!!
-
zoolander
Medlem13 januari, 2004 vid 16:01 som svar på: Mr Kuk, Swedishe Skilaub, und Ostrich Safari filmmycket vackert..
vaffan har geraldine dragit.. eller har hon blivet fet?
-
zoolander
Medlem13 januari, 2004 vid 13:16 som svar på: knappt en vecka kvar.. så ser det ut så härhahaha.. jag har definitivt liknande problem!
deprimerande!
-
jo men man får ju får det hemskickat på ett papper att det gäller ALLT, då har man det svart på vitt och snubbarna kan inget säga!
”rätvisan har skippats” -
snubben jag snackade med sa att reseförsäkringen med allrisk skulle täcka ALLA oförutsädda händelser oavsätt vad som hände och vilken grej det hände! gött mos sa jag och slängde luren i örat på gubbfan!
-
det va isfritt och vatten idag.. men det va nog inte mycket till vind för dom fick jobba satan med sina 17 m2are!
-
jag snackade med folksam, deras allrisk skulle fungera. täcker stöld upp till 30 000 kr och oförutsädda händelser typ att den skulle gå i sönder och så! detta gällde under resa!