zoolander
Forumsvar skapade
-
fan va vidrigt!
-
jo men kicki, du måste nog ha varit där när det blåste nord nordväst.. det är jämn vind runt 10 alla andra vindriktningar!
-
Dalby Stenbrott!!!!
får fem zoo´s av fem möjligazoo zoo zoo zoo zoo
-
zoolander
Medlem5 januari, 2004 vid 17:45 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?problemet är att vi tar för stor plats och att vi har för många omdömeslösa nybörjare.. klart att dom fruktar kite när hälften av alla skriverier handlar om olyckor!
-
zoolander
Medlem5 januari, 2004 vid 16:51 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?haha, bra att denna diskussion kom upp.. när jag va där i somras fic vi världens blåsining av en surkärring, trota att vi höll oss ca 150 från wsarna.. vi riggade ända inne i det höga gräset.. sen gick vi ca ytterliggare 100 m bort innan vi gick i vattnet..
.. nu har jag tappat den röda tråden.. ehh..
iaf så va hon skitsur utan anledning! -
jag hade inte fegat för trisse med dom två! mmm.. puss och (censur)
-
va söt du en hengo.. du ser ju ut som en lite flicka!
-
god natt
och hoppas att alla får en underbar sistadag på året.. ta det lugnt i trafiken! -
hahaha.. helt rätt!
wöörd
-
lovar.. men det e to siikret.. eller du har förresten prajvet mejl!
-
men där e två stora gräsmattor, var hittar man sådant! secret spot.. launchingen där e ju kanske en åttondel så stor som habo
sen föredrar jag också vågor.. men man hittar lika fina och stora vågor utanför lomma som i ljunghusen! -
men det va siikret i somras.. jag vet ett annat siikret som ligger vid lödde!