zoolander
Forumsvar skapade
-
zoolander
Medlem1 december, 2003 vid 22:25 som svar på: Nån som ska ut imorgon 2/12. ljunghusen habo nåt..ja e me jewligt sugen.. men känns som att det är på tok för kallt för mig nu!
-
jo och förresten patrik.. hur karar uds av byig vind.. jag har kollat litta på det och jag får det inte att gå ihop.. 5cm depower… hmmm
-
hehe.. ajaj.. bruten armbåge..om det minst krävs en bruten armbåge för tt lägga av får jag väl börja med kite igen!jag gnäller efter litta skrubbesåp på knäna och kiten i träden!
-
helt rätt.. inte för att jag har kört så många 03or.. men av det jag har provat så kändes det betydligt svårara att tajma det mesta!
-
jag tycker att vi har ganska jämn vind i skåne/ sverige om man jämför med andra ställen i världen! e det lönt att dyka i sverige? har finns ju inga balla firrar och så är sikten dålig!
-
jo! hehehe.. synd bara att inte laget är så bra.. hade blivet roligare då! påså sätt är det bättre att köra sitt eget rejs.. typ skejta! skejtar inte du nåt mer?
sov gott! -
har du kört nolltvåor patrik? det är väl inget större fel på dom heller? eller?
-
berätta! jag e nyfiken på att få veta va det e för sajko!
-
jag tycker att du ska ta en kurs i thailand! det blåser väl någotsånär bra på samui! det är även bättre att ta dykcert där nere! ha det svin ball!
-
då vill jag fanimej komma bakscen!!
fast jag e inte säker på att jag kan komma än! -
of kårs aj miss ja mista Don hugeO
när harru tajm att leka med en sån liten parvel som mig! vi ses och hörs! have it!