zoolander
Forumsvar skapade
-
min kompjuter e kass.. och det e på toook för kallt för att ligga och plaska i det kalla vattnet!
-
det ser inte ut att blowa så mycket utanför mitt window!
-
zoolander
Medlem4 oktober, 2003 vid 08:17 som svar på: Longboard trucks, hjul o kullager Abec5 Säljes omgharru bild?
-
har du vaknat ur din dvala?
-
JAG HAR EN NY; TROR JAG: *D.V.D.A.*
lista ut den om ni kan..
-
seeekret spöööt i skåne!
-
hahaha
jag gick mä kurs me Rambo med stort R! gaaalet! -
det ryktas om dajvbaj!
-
först och främst, om det är grunt (fördel) så gå långt ut ifrån standen. sätt dig ner i vattnet, ta på dig brädan medans du har draken kl 12. sen styr du draken till ca kl 1. därefter kör du den genom kraftzonen ner till ca kl 9 samtidigt som du reser dig upp.. det är lättare om du börjar med att köra några meter med vinden istället för att kanta direkt.. sen är det bara att kanta brädan..
men ta det lite chill.. det är bättre att lära sig hantera draken i lugn och ro utan bräda
-
kom ner till skåne, vi har fortfarande 2 månader kvar på vattnet..
fan nu gled vi ifrån snowmans egentliga diskussion.. skärpning!
-
hehehe.. nu höll jag på att skriva något väldigt korkat och omoget, men jag gjorde det inte.. du kan ju skriva ett sms. 0708-446454
-
va? som proud member of team asshole vet jag nog inte var superdupernyasupersecretspööt ligger.. men jag är helt klart på.. när slutar du jobba? vi kan ju höras? e det ok om jag tar med en bitch?