zoolander
Forumsvar skapade
-
wunderschöön! någon hemsida med fler schöööna pics?
-
harru ingen ball film från norge då? det e gött å se på snowkiteing!
-
ja.. och det blir fanimej siikret spöööt i helgen för tiim R. bara för oss… oooh va mysigt det ska bli!
-
men man ska ju inte hålla på och gnälla över att det är barnsligt om man inta kan komma upp med något bättre själv?! eller? och jag e nog inte så jalla mogen med tanke på mina pubertala könshårsinlägg!
-
kan inte du göra en bättre dådå? och en som kommer överst när man söker på av eller yahoo.. det hade ju varit supernice.. kanske ett litet forum där man måste uppge namn, tele och adress för att få skriva.. om du hade tagit kontakt med media så kan dom publicera feta foton som du har tagit..
eller?
lev som du lär! -
jag vet….
Det är rolet och det är trevlet och det är hääärlet! -
YO! rambo.. e det ok för dig om jag också e litta in löööve i tuva, eftersom att jag vet att du redan e det.. hehehe
-
jag va där i december.. detva ganska kallt då, man va tvungen att ha dräkt.. jag hade även mycket vind speciellt på morgonen sen avtar den.. så ta med allt vad du har och äger!
-
zoolander
Medlem1 oktober, 2003 vid 15:42 som svar på: Foxy Linda => (J.Ä.T) Jordens Äckligaste Transaallvarligt så e de lite bull med personangrepp och sånt möög!
-
jag tyckte att där va gött.. hade iofs ingen fjälla med mig.. men araberna e ju lite special.. men allt går att disskutera över en vattenpipa!
-
men linda.. vad har du för erfarenhet av längd och bredd på brädor.. jag skulle vilja he en liten flickas åsikt om det.. kan du inte skicka ett litet inlägg i den posten.. pliiis!
-
men gissa då.. det är ju jag som skrev det så det har ju med köttrosen å göra..
-
grym! jag e inte så het på förkortningar.. förutom dom jag kommer på själv..
*jmsgob* -
men man måste skriva en förklaring på sånna svåra!