zoolander
Forumsvar skapade
-
hahahhaahhahahaha! underbart.. jag det va en trevlig dag! e det ok om jag har den som skrivbordsunderlägg? ahhahahahahaha
-
ett tips är att kroka i den andra öglan så det blir mer kraft i draken.. sen blir det lättare om man håller den lågt! draken alltså
-
dammit! då e det kanske så illa som det verkar..
-
men hengo.. kolla din bild.. tror inte att det bara e skåningar som rööööger!
-
så du tycker inte jenna e snygg?
1. jag syftade på pumpen..
2. kärringen e med jalla go.. en av mina favvobejbs!
3. du har nog inte sett henne i aktion, vilket snabbt leder till reaktion! eller erektion.. va fan tänder du påshhhit man!
-
zoolander
Medlem25 september, 2003 vid 21:08 som svar på: Påse med leash, skruvmejsel, tejp etc. glömd haboteori: kanske bara för att det finns dubbelt så många utövare i skåne som det finns i resten av sverige?!
-
fan… då skulle ju du (melker) och jag dela en etta på ca 15 kv. utan dusch och kök.. mest för att förvara stishet och rööööga i!
piiis -
men jag anser att 10-12 är väldigt stabil vind.. det är byigt när det blåser 10-20
men det är ju klart.. det är ju upp till var och en att avgöra en sådan sak -
jo.. om du någon gång har kiteat när det är byigt så rycker det ganska mycket i bomen, fram och tillbaka… ibland, ofta så rycks den ända upp till slutknuten.. borde inte säkerhetssystemet lösas ut då?
-
men måste man inte alltid ha minst en hand på bommen och vad händer när det är väldigt byigt?
-
jag går i ide! sen vaknar jag upp på någon mysig ö utanför thailand!