zoolander
Forumsvar skapade
-
man ska väl överhuvudtaget inte använda varmvatten när man sköljer av den
-
men va det inte du och jag som va vid blå cafeet? där va det jö apmycketsten! sen tror jag att apelviken e bättre än höllviken.. jämnare vågor där!
-
på PP går det att hyra 80-tals utrustning.. annars hade dom några ställen på chaweng bitch på samui!
var tänkte du hyra på railay? den stranden e ju helt öde!?
-
jag har inte surfat på båda ställena men kan säga att safaga va gött mos! och sara va verkligen hjälpsam! man åker båt ut till ett sandtäckt korallrev där man surfar snorklar och fiskar! skitnajz!
om du vill kan jag maila bilder -
kolla med kärringarna på kafferepet imorrn.. jag tror att detta e ett surfforum.. webmaster kanske kan lägga upp en extra tråd för syfrågor!
-
sara i safaga kan ju fixa allt med den biten.. det blir toppe! **** hotell
-
men du… rambo.. hur mycket pengar har du nu då? eller du får en ny bräda for free? kan du inte få en av takoon?
och sen tycker jag det är en god ide att aktivera alla soffpotäter som ligger hemma i soffan och äter chibbar och dricker lerre! vi män är ju redan klart mer aktiva än kvinnorna! ha
-
naaaaj inte fler sånna wsom du! faaan
-
detta va ju en riktigt trevlig diskussion denna dystra dag!
-
men vad e det för sorts metallring man sätter vidare sen dådå?
-
zoolander
Medlem10 september, 2003 vid 08:43 som svar på: -kan man genomföra en roadtrip utan pengar??!ett bra mattips är annars Roadkill.. man blir lite gasig i magen men det kan det va värt! smaklig spis!
-
jag fattar heller ente.. men det verkar allvarligt!