zoolander
Forumsvar skapade
-
johan will be back nästa gång det är vind!!! ohh yessss..
vi ses (rim)
-
jo.. det är klar att det går.. jag intruducerade kitesurfing för en gammal seglare på PP, han äget ett av vattensportcenterna. han skulle investera i kite, så om ett år så bör det vara igång där i a f. jag var där för en månad sen (monsunperiod) och då hade jag nog behövt en 15 och en större för att få någon som helst surfing.. phangang är nog mer vindsäkert.. skulle jag tro.. skit i kite, åk ner och sup istället
-
tja TsTh.. det va jag som skrev det förra anonym messt.. om du nu ska ner.. kan inte du ringa mig.. problemet är att telefonen blev stulen igår. så du får ringa hem, o4o-4142o8
vi kaNske ses // Johan
-
det beror ju på vart du ska i thailand.. men jag hade nog tagit med mig det största! lycka till
-
vad tror du? jag sitter ju här hela dagarna…
nä.. den börjar bli bättre.. hoppas på att komma i vattnet om sisådär en vecka till.. grrymt!
have it -
jag rekomenderar att inte slå sig på fyllan! ajajaj.. leka fightclub är inte heller bra..
-
för kallt i vattnet!
-
slagthuset kan val vara trevlig då.. ligger i malmö! vi ses väl snat dådå! annars kanske ni kan bo nere i falsterbo.. där är nästan mer vindsäkert!
have it! -
shooter mcgävin! då blir det kanske årspremiär idag!
we ses -
dä är inte tråkigt… superbra surf.. lite kallt i vattnet bara.. hur gammal är du.. jag kan nog rekomendera ett par bra uteställen..
have it!/johan -
ock jag kanske kommer upp fran skane och provar lite sjo-kiteing! om det ar ok!
have it..(kanske kan vi supa me?) -
jaha! jag hoppas nu att drackt,brada och kite ligger och vantar pa mig darhemma nar jag kommer hem.. annars blir jag jalla forbannad! otorligt va?
have it//johan