Forumsvar skapade

Sida 163 av 169
  • zoolander

Medlem
    29 juli, 2003 vid 20:03 som svar på: Bra träning

jag njuter utta bara fan!
    have it

• zoolander

Medlem
    29 juli, 2003 vid 17:45 som svar på: Bra träning

johan will be back nästa gång det är vind!!! ohh yessss..
    vi ses (rim) grin.gif

• zoolander

Medlem
    28 juli, 2003 vid 20:02 som svar på: Bra träning

onanera mycket, det hjälper!

• zoolander

Medlem
    26 juli, 2003 vid 13:24 som svar på: Thailand???

jo.. det är klar att det går.. jag intruducerade kitesurfing för en gammal seglare på PP, han äget ett av vattensportcenterna. han skulle investera i kite, så om ett år så bör det vara igång där i a f. jag var där för en månad sen (monsunperiod) och då hade jag nog behövt en 15 och en större för att få någon som helst surfing.. phangang är nog mer vindsäkert.. skulle jag tro.. skit i kite, åk ner och sup istället

• zoolander

Medlem
    25 juli, 2003 vid 13:34 som svar på: Skåne i morgon ?

tja TsTh.. det va jag som skrev det förra anonym messt.. om du nu ska ner.. kan inte du ringa mig.. problemet är att telefonen blev stulen igår. så du får ringa hem, o4o-4142o8
    vi kaNske ses // Johan laugh.gif

• zoolander

Medlem
    25 juli, 2003 vid 06:52 som svar på: Thailand???

det beror ju på vart du ska i thailand.. men jag hade nog tagit med mig det största! lycka till

• zoolander

Medlem
    24 juli, 2003 vid 06:06 som svar på: Jag kan varmt rekommendera Kiteshoppen.se!!!

vad tror du? jag sitter ju här hela dagarna…
    nä.. den börjar bli bättre.. hoppas på att komma i vattnet om sisådär en vecka till.. grrymt!
    have it

• zoolander

Medlem
    23 juli, 2003 vid 14:09 som svar på: Jag kan varmt rekommendera Kiteshoppen.se!!!

jag rekomenderar att inte slå sig på fyllan! ajajaj.. leka fightclub är inte heller bra..

• zoolander

Medlem
    14 juli, 2003 vid 09:14 som svar på: Habo

det är väl bäst på campingen..

• zoolander

Medlem
    4 juli, 2003 vid 08:53 som svar på: runt 10 väst i habo imorgon

för kallt i vattnet!

• zoolander

Medlem
    3 juli, 2003 vid 06:52 som svar på: Tips till boende Habo-ljung?

slagthuset kan val vara trevlig då.. ligger i malmö! vi ses väl snat dådå! annars kanske ni kan bo nere i falsterbo.. där är nästan mer vindsäkert!
    have it!

• zoolander

Medlem
    3 juli, 2003 vid 06:49 som svar på: runt 10 väst i habo imorgon

shooter mcgävin! då blir det kanske årspremiär idag!
    we ses

• zoolander

Medlem
    1 juli, 2003 vid 20:08 som svar på: Tips till boende Habo-ljung?

dä är inte tråkigt… superbra surf.. lite kallt i vattnet bara.. hur gammal är du.. jag kan nog rekomendera ett par bra uteställen..
    have it!/johan

• zoolander

Medlem
    27 juni, 2003 vid 11:27 som svar på: Nya kitare efterlyses i karlstad/hammarö?

ock jag kanske kommer upp fran skane och provar lite sjo-kiteing! om det ar ok!
    have it..(kanske kan vi supa me?)

• zoolander

Medlem
    27 juni, 2003 vid 11:18 som svar på: LiftAss kommer till Sverige, helt otroligt!

jaha! jag hoppas nu att drackt,brada och kite ligger och vantar pa mig darhemma nar jag kommer hem.. annars blir jag jalla forbannad! otorligt va?

have it//johan mad.gif

Sida 163 av 169
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications