Forumsvar skapade

Sida 164 av 169
  • zoolander

Medlem
    27 juni, 2003 vid 10:58 som svar på: Hur många är vi i år då?

jag johan, habo ar med!

have it!

• zoolander

Medlem
    26 juni, 2003 vid 05:35 som svar på: LiftAss kommer till Sverige, helt otroligt!

tja! TSTH! efersom jag snart kommer hem sa kan vi ju kanske kopa en tillsammans? det later ju helt otroligt!
    ha d wink.gif

• zoolander

Medlem
    25 juni, 2003 vid 05:22 som svar på: LiftAss kommer till Sverige, helt otroligt!

jag tycker det later bra, ar faktiskt sugen pa en ny skarm! kan du skicka den fraktfritt?
    have it

• zoolander

Medlem
    24 juni, 2003 vid 10:24 som svar på: starta från en motorbåt

men dooo… vi gjorde ju som pontus kriver! fast forsta ggn riggade vi pa grunt vatten istallet for pa bitchen! sen efter lunchen sa va det bara att pumpa upp LE and off u go one happy camper! grin.gif

• zoolander

Medlem
    22 juni, 2003 vid 05:31 som svar på: starta från en motorbåt

det gar visst att launcha fran en bat, det gjode vi i egypten.. ha ha tongue.gif
    men jag kommer inte ihag hur.. crazy.gif

• zoolander

Medlem
    10 juni, 2003 vid 11:20 som svar på: nagon som skulle…

man tackar.. men det ar anda lite klent med 2 bilder.. sa fler har ni nog pa lager..? Hampe, du borde val ha pa din KP hemsida?
    ha d//Johan

• zoolander

Medlem
    15 maj, 2003 vid 14:34 som svar på: Bilder på Naish X3

ar det i ljunghusen?

ser bra ut.. vad kostar en sadan?
    have it

• zoolander

Medlem
    14 maj, 2003 vid 05:52 som svar på: thailand

tjenare.. jag ar pa kho phangang nu.. det regnar varje dag och spriten ar billig.. inte god men billig.. har gar nog att surfa nar det blaser.. men det kunde varit battre om man ska vagsurfa.. har e nog ganska mkt haj oxa.. eller iaf pa kho tao.. och det ar juinte sa langt ivag! vi ses val forhoppningsvis pa samui! have it!

• zoolander

Medlem
    14 maj, 2003 vid 05:46 som svar på: Goa = vågsurfing?!!!

jag var prcis i indien och dar gor man andra saker.. hehe.. om man vill sa klart! annars tror jag att man kan surfa i typ hela asiennar det ar monsun.. jag ar i thailand nu.. det regnar var dag och ibland ar det 2 m vagor.. kanske mer! det finns nog battre stallen att aka till.. typ nha trang vietnam omd du vill surfa med vind.. jag tor pa bali om du ska surfa vag! annars ar indien ball!

• zoolander

Medlem
    2 maj, 2003 vid 14:20 som svar på: habo på lördag!

sjalv ar jag i laos och krokar jarnet.. sa det blir inget habo for mig… hehehehehehhehehehehehehehehhehehe

• zoolander

Medlem
    27 februari, 2003 vid 15:46 som svar på: brygga i habo..

jag baserar det på en STOR artikel i lommabladet.. varför skulle den nya ägaren inte få bygglov, grunden till ”bryggan finns där redan..”

• zoolander

Medlem
    25 februari, 2003 vid 10:57 som svar på: Lite skön musik!

Varför inte Hellacopters på Tegners i Lund på lördag?
    mycket bra laugh.gif

• zoolander

Medlem
    22 februari, 2003 vid 10:38 som svar på: Flytväst!

robban surf o sport i malmö har väl den.. annars har väl surfersparadise den säkert

• zoolander

Medlem
    17 februari, 2003 vid 15:15 som svar på: Lite skön musik!

vet du när deras nya skiva kommer? singeln är ju himla bra..

• zoolander

Medlem
    14 februari, 2003 vid 16:45 som svar på: Megmax Malmö *DELETED*

hallå henrik, är du med och startar affären?

Sida 164 av 169
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications