zoolander
Forumsvar skapade
-
jag johan, habo ar med!
have it!
-
tja! TSTH! efersom jag snart kommer hem sa kan vi ju kanske kopa en tillsammans? det later ju helt otroligt!
ha d
-
jag tycker det later bra, ar faktiskt sugen pa en ny skarm! kan du skicka den fraktfritt?
have it -
men dooo… vi gjorde ju som pontus kriver! fast forsta ggn riggade vi pa grunt vatten istallet for pa bitchen! sen efter lunchen sa va det bara att pumpa upp LE and off u go one happy camper!
-
det gar visst att launcha fran en bat, det gjode vi i egypten.. ha ha

men jag kommer inte ihag hur..
-
man tackar.. men det ar anda lite klent med 2 bilder.. sa fler har ni nog pa lager..? Hampe, du borde val ha pa din KP hemsida?
ha d//Johan -
ar det i ljunghusen?
ser bra ut.. vad kostar en sadan?
have it -
tjenare.. jag ar pa kho phangang nu.. det regnar varje dag och spriten ar billig.. inte god men billig.. har gar nog att surfa nar det blaser.. men det kunde varit battre om man ska vagsurfa.. har e nog ganska mkt haj oxa.. eller iaf pa kho tao.. och det ar juinte sa langt ivag! vi ses val forhoppningsvis pa samui! have it!
-
jag var prcis i indien och dar gor man andra saker.. hehe.. om man vill sa klart! annars tror jag att man kan surfa i typ hela asiennar det ar monsun.. jag ar i thailand nu.. det regnar var dag och ibland ar det 2 m vagor.. kanske mer! det finns nog battre stallen att aka till.. typ nha trang vietnam omd du vill surfa med vind.. jag tor pa bali om du ska surfa vag! annars ar indien ball!
-
sjalv ar jag i laos och krokar jarnet.. sa det blir inget habo for mig… hehehehehehhehehehehehehehehhehehe
-
jag baserar det på en STOR artikel i lommabladet.. varför skulle den nya ägaren inte få bygglov, grunden till ”bryggan finns där redan..”
-
Varför inte Hellacopters på Tegners i Lund på lördag?
mycket bra
-
vet du när deras nya skiva kommer? singeln är ju himla bra..
-
hallå henrik, är du med och startar affären?