Forumsvar skapade

Sida 165 av 169
  • zoolander

Medlem
    14 februari, 2003 vid 09:42 som svar på: Egypten Safaga

Mak donkan såg jag i hurghada.. men ingen i safaga.. du ska ta hepatit b tongue.gif

• zoolander

Medlem
    12 februari, 2003 vid 08:21 som svar på: Egypten Safaga

om du äter på ali baba som är en av de finare restaurangerna så kostade en huvudrätt 18-22 kr, ganska billigt.. på hotellen var det lite dyrare en jättebuffe kostade ca 60 kr har jag för mig, sprit finns där inte mkt av eftersom dom är muslimer.. men i vissa få restauranger kunde man köpa öl för ca 15 kr, det finns ju även disco som säljer.. men dom e sällsynta.. annars kan du röka shisha för 4 kr.. cool.gif

i affärerna kan/ska du pruta, man kan säga att dom kommer att trippla priset på varorna när du kommer in i affären men ge det lite tid och krossa deras hjärta så får du varan billigt!

lycka till

• zoolander

Medlem
    11 februari, 2003 vid 15:25 som svar på: Egypten Safaga

man kan inte kite från ”saras hotell” men från grannhotellet kan mn.. vi gjorde det bara en dag eftersom vi trivdes så himla bra på båten.. om du ska med på båten så hälsa sara, machmot och ramadan från ”no fish no calamari”

allvarligt talat så måste du prova båten, den var kanon.. och förresten så kostade det nästan lika mkt att få kitea på grannhotellets strand
    // Johan laugh.gif

• zoolander

Medlem
    10 februari, 2003 vid 16:30 som svar på: Egypten Safaga

jovisst.. har du råd att hyra i en vecka så får du så klart göra det.. har för mig att det kostar ca 100 spänn i timmen??

• zoolander

Medlem
    8 februari, 2003 vid 17:24 som svar på: Egypten Safaga

ta med dig/ er all utrustning.. skit i kläder…

• zoolander

Medlem
    6 februari, 2003 vid 16:37 som svar på: Kite I vågor!!!

jag håller med dig tsth! jag tycker att alla ska sluta köpa svindyra kites!!! tongue.gif tongue.gif tongue.gif

• zoolander

Medlem
    4 februari, 2003 vid 15:48 som svar på: Handskar

jag tror att jag köpte mina på biltema.. dom fungerar bra men man måste limma lite på fingrarna viket inte är några som helst problem.. köp dom!

• zoolander

Medlem
    4 februari, 2003 vid 15:41 som svar på: Bögsport

du e då allt en gammal tok ToesideTh! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

ha d gött

• zoolander

Medlem
    3 februari, 2003 vid 16:57 som svar på: Bögsport

ja, jag tycker som oscar!! vilken är coolas och varför??? confused.gif

• zoolander

Medlem
    2 februari, 2003 vid 19:15 som svar på: Strömförsörjning i Egypten?

ja, självklart hade vårt lyxiga holiday inn det.. antar att dom andra också har det.. där e inte stenålder,.,., cool.gif

• zoolander

Medlem
    2 februari, 2003 vid 19:11 som svar på: Vilken storlek ska jag ha?

köp båda!

• zoolander

Medlem
    31 januari, 2003 vid 14:22 som svar på: Vem är Sveriges bästa kitesurfare?

jag tycker att toesidethomas är bäst!!! hehe

men Mike T k vann väl det inofficiella SM förra året, i falsterbo.. det är kanske förståligt att inte alla sveriges duktiga kiteare kunde ställa upp med tanke på avstånden från norr till söder?! cool.gif

• zoolander

Medlem
    18 januari, 2003 vid 18:40 som svar på: Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?

hahaha.. du.. ToSiTh.. vi ses imorrn.. faan va gött! laugh.gif

• zoolander

Medlem
    16 januari, 2003 vid 22:57 som svar på: Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?

gör som jag, glöm passet och cheka in en halvtimme försent så har dom inte tid med några betalningar… hahaha crazy.gif

• zoolander

Medlem
    14 januari, 2003 vid 11:30 som svar på: ny snowboard

du kan ju byta mot min lamar, 154!!! beroende på vilken salomon du har! ooo.gif

Sida 165 av 169
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications