zoolander
Forumsvar skapade
- 
Mak donkan såg jag i hurghada.. men ingen i safaga.. du ska ta hepatit b
  - 
om du äter på ali baba som är en av de finare restaurangerna så kostade en huvudrätt 18-22 kr, ganska billigt.. på hotellen var det lite dyrare en jättebuffe kostade ca 60 kr har jag för mig, sprit finns där inte mkt av eftersom dom är muslimer.. men i vissa få restauranger kunde man köpa öl för ca 15 kr, det finns ju även disco som säljer.. men dom e sällsynta.. annars kan du röka shisha för 4 kr..

i affärerna kan/ska du pruta, man kan säga att dom kommer att trippla priset på varorna när du kommer in i affären men ge det lite tid och krossa deras hjärta så får du varan billigt!
lycka till
 - 
man kan inte kite från ”saras hotell” men från grannhotellet kan mn.. vi gjorde det bara en dag eftersom vi trivdes så himla bra på båten.. om du ska med på båten så hälsa sara, machmot och ramadan från ”no fish no calamari”
allvarligt talat så måste du prova båten, den var kanon.. och förresten så kostade det nästan lika mkt att få kitea på grannhotellets strand
// Johan
  - 
jovisst.. har du råd att hyra i en vecka så får du så klart göra det.. har för mig att det kostar ca 100 spänn i timmen??
 - 
ta med dig/ er all utrustning.. skit i kläder…
 - 
jag håller med dig tsth! jag tycker att alla ska sluta köpa svindyra kites!!!

- 
ja, självklart hade vårt lyxiga holiday inn det.. antar att dom andra också har det.. där e inte stenålder,.,.,
  - 
jag tycker att toesidethomas är bäst!!! hehe
men Mike T k vann väl det inofficiella SM förra året, i falsterbo.. det är kanske förståligt att inte alla sveriges duktiga kiteare kunde ställa upp med tanke på avstånden från norr till söder?!
  - 
zoolander
Medlem18 januari, 2003 vid 18:40 som svar på: Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?hahaha.. du.. ToSiTh.. vi ses imorrn.. faan va gött!
  - 
zoolander
Medlem16 januari, 2003 vid 22:57 som svar på: Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?gör som jag, glöm passet och cheka in en halvtimme försent så har dom inte tid med några betalningar… hahaha
  - 
du kan ju byta mot min lamar, 154!!! beroende på vilken salomon du har!