Forumsvar skapade

Sida 24 av 34
  • trimmarn

Medlem
    17 januari, 2010 vid 15:00 som svar på: Issurf stockholm

Vi var 3st på drevan vi körde 5.3 och 5.7 lite byigt men helt ok. Fullt ös mellan kl.11-14. vi körde alla med pirate och höga fenan. Riktigt skön dag iaf.
    peder

• trimmarn

Medlem
    11 januari, 2010 vid 17:37 som svar på: Lapparna = Norrlands ornitologer!!

Tydligen så har ”rovfågelsmyten” drabbat även samerna. Har ngn hört om glid/skärmflygarna har samma problem? Eller är det just kiten som framkallar sån smärta i en del människor. man blir ju så trött på detta motstånd. such.

• trimmarn

Medlem
    10 januari, 2010 vid 07:51 som svar på: behöver inspiration till eget isbräda bygge…

Vindsökarn
    Riktigt snygg bräda. Har du fräst med handmaskin? Jag minns bilderna du la upp förra vintern på truckarna som du hade byggt då oxo grymt fina vill jag minnas. Kan du inte slänga upp dom igen.
    peder

• trimmarn

Medlem
    6 januari, 2010 vid 23:05 som svar på: Pröva issurf i stockholm

Bicless bild är på norra drevan vid trångsund. Det finns parkeringar vid kumlabadet i trollbäcken, gårdensbad eller badet vid hagtornsvägen i vendelsö eller skogåsbadet. Nu känns det nästan som en s-v vrids prognos 🙂

• trimmarn

Medlem
    6 januari, 2010 vid 10:26 som svar på: Pröva issurf i stockholm

Jag är lat av naturen och bor vid drevan därför tycker jag det är är BÄST. Ett plus är ju att tjejen kan hänga med och gå hem när hon vill. Sen är det lite nostalgi eftersom jag lärde mig segla där. Vi kommer att vara minst 3 med nya fina Piratebrädor. Kommer kinetic och bicless så blir vi ju många 🙂 Jag kommer att ha med mina snökiter om inte vinden skulle räcka till. Vill ngn testa så kan ni ju pma mig.
    pdr

• trimmarn

Medlem
    5 januari, 2010 vid 16:17 som svar på: Pröva issurf i stockholm

Jag har kört på södra dreviken sö och mån bra is 5cm snö.

• trimmarn

Medlem
    4 januari, 2010 vid 16:53 som svar på: Åka vart i februari?

Jag gillar Bali. Bra vågor billigt grymt käk. Surfbrädor kan man hyra för ett par tior på stranden. Vespa kostar 25kr/dag soppa en 5a. Jag och tjejen var där 4v 08 och 5v 09. Jag kollade inte efter vindsurfprylar surfade bara. Bra party och shopping om man gillar sånt.
    pdr

• trimmarn

Medlem
    4 januari, 2010 vid 00:08 som svar på: 40-års krisen
    Mag;593925 wrote:
    Var det du som kitade fjätervålen i snövädret? Såg en på skidor och en på bräda där idag.
    Magnus

Nej det var ngn annan. Nu är jag tyvärr hemma igen.

• trimmarn

Medlem
    3 januari, 2010 vid 14:58 som svar på: Snökite i stockholmsområdet?

Vi var 3 som kitade på dreviken idag. Bra is på hela södra dreviken ca 5cm snö.

• trimmarn

Medlem
    3 januari, 2010 vid 14:47 som svar på: Maui no ka oi

Fantastiskt, som man bäddar…

• trimmarn

Medlem
    3 januari, 2010 vid 09:04 som svar på: 40-års krisen
    PatrikS;593843 wrote:
    Ser onekligen helt fantastiskt ut, nu blir man bra med avis.
    Jag antar dock att du inte hunnit testa isbrädan än va?

Isbrädan ska jag testa idag på drevan. utgår från kumlabadet i trollbäcken.

Jag kör både bräda och skidor med kiten. Skidor då jag tog bilderna.

Snökite e grymt kul och lätt att lära sig. plus att det funkar uppför och nedför från 4ms.

• trimmarn

Medlem
    2 januari, 2010 vid 18:20 som svar på: 40-års krisen

En episk dag på fjället. 30/12. Jag startade från parkeringen vid Nipfjället(idre) på 850m sen halvvindade jag upp till 1000m ca 5-7ms jag körde ca 10 repor upp och ner och fram och tillbaka i 3 timmar. Duktig träningsverk i låren men en fantastisk dag.
    Bilderna är tagna från 1000m jag utgick från trädgränsen nere tv i den andra bilden. Körde med en north huskey 8m.

• trimmarn

Medlem
    2 januari, 2010 vid 17:56 som svar på: 40-års krisen

För mig är det bara kris när det inte blåser 😉

• trimmarn

Medlem
    2 januari, 2010 vid 17:55 som svar på: Nu när is-surfing säsongen börjar snart…

Drevan i morgon. Jag kör från kumlabadet. isbräda el kite beroende på vind..

• trimmarn

Medlem
    22 december, 2009 vid 10:33 som svar på: Ett litet videoklipp, snökite öland.

Det ser grymt nice ut. Du har ju flyttat till ett riktigt året runt spot.
    kör hårt
    peder

Sida 24 av 34
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications