trimmarn
Forumsvar skapade
-
trimmarn
Medlem21 december, 2009 vid 09:32 som svar på: behöver inspiration till eget isbräda bygge…Jag hittade dom förra året vid en garagestädning. Jag tänkte sätta en träregel och slalombindning på dom..
-
trimmarn
Medlem20 december, 2009 vid 13:05 som svar på: behöver inspiration till eget isbräda bygge…Lazer å läder..
-
Jag tar en timeout med isbrädsbygget med truckar. Det får bli kite å snowboard ist. such..
pdr -
trimmarn
Medlem18 december, 2009 vid 12:11 som svar på: behöver inspiration till eget isbräda bygge…frerok!
Går köttklafsarna att köpa? Eller har ni byggt dom själva. Lösningen ser iaf grym ut.
pdr -
trimmarn
Medlem17 december, 2009 vid 17:07 som svar på: behöver inspiration till eget isbräda bygge…”Meatcleavers” ser ju riktigt coola ut. Ser ut som en stabil konstruktion. nåt sånt får det bli för mig oxo.
-
trimmarn
Medlem16 december, 2009 vid 17:53 som svar på: Behöver hjälp innan jag drar till Kap verde!Kolla windsurfuthyrarna typ Angulu dom hyr säkert ut surfbrädor oxo.
Lyck till
/pdr -
trimmarn
Medlem5 december, 2009 vid 12:41 som svar på: behöver inspiration till eget isbräda bygge…Och en bild.
-
trimmarn
Medlem5 december, 2009 vid 12:40 som svar på: behöver inspiration till eget isbräda bygge…Är det ngn som har trixat med medarnas höjd? Det vore ju grymt med lite högre ”markfrigång” Jag tänkte börja spika på på mitt projekt där lite sväng får gå före maxfart. Medämnerna på bilden är 30x11cm.
-
Bicless;590936 wrote:Tyvärr verkar värmen komma tillbaka. Men kan i alla fall glädja mig åt att designen på 2010 års ice/snow carve bräda är klar. Vad tycks?
Snygg design. Hoppas på lite is nu..
-
Vore ju fantastiskt med lite is i mitten av dec.
-
yaddle;589963 wrote:jag kör dalarö på morgonen, kanske mellan 9.30 och 11.30. Har dock inte bestämt om jag ska köra kite eller vindsurf.
/OlleTresjärnigt på w-guru. Vad är det att fundera över? 🙂
Vindsurfa såklart..
pdr -
Fullt pulver i 5.0, 2 timmar + på vattnet. Fan va kul det var 🙂
pdr