Forumsvar skapade

Sida 26 av 34
  • trimmarn

Medlem
    21 november, 2009 vid 20:38 som svar på: Kan det inte bli lite is snart?

Isbrädan ser grym ut. En sån skulle man ha 😉

• trimmarn

Medlem
    21 november, 2009 vid 16:00 som svar på: Stockholm Fredag.

Mellan 11-12 var det bra tryck i 5.7 sen tunnade det ur. Men det ser ju ut att bli årets dalarövecka nu om proggen håller. Man e rätt nöjd med att ha ett vältrimmat vinterkit nu. Jag ska försöka köra alla dagar det går. Det känns som vårkänslor i kroppen nu 🙂

• trimmarn

Medlem
    21 november, 2009 vid 15:49 som svar på: TORÖ gubbe, 5,3, sol, +10 grader

Det droppade ju när du gick upp men kom tillbaks lite igen. Lite glest mellan seten men ändå en fantastisk dag med 5.7.

• trimmarn

Medlem
    19 november, 2009 vid 14:30 som svar på: Ett DRÖMjobb

Oj, 650 dödsolyckor om året. Superhemliga specialsiffror 🙂 Det är väl som antalet dödsolyckor i trafiken i Sverige. Ring Aftonbladet..

• trimmarn

Medlem
    18 november, 2009 vid 16:21 som svar på: Dalarö, onsdag.

12.15 på vattnet med 6.0 körde ca en timme när det blev för tungt upp och riggade ner till 5.0 sen full planing till 14.45. Synd att man var solo en sån här grym dag..
    pdr

• trimmarn

Medlem
    15 november, 2009 vid 15:52 som svar på: 6 svenskar på maui…

Lämna inte 7an hemma om du åker till Maui. När jag var där i mars/april så körde dom mest med 6-8. Jag var nybörjare då körde bara med 6an C-kite (05) shit vad avis jag blir på er som får vara där..

• trimmarn

Medlem
    13 november, 2009 vid 20:26 som svar på: SO i Sthlm i helgen?

Vi får se vad morgonen bjuder på. Jag kan lätt tänka mig Björkvik om det känns tropiskt i luften. Tyresö strandbad om det är grisbjörnar och drivved..

• trimmarn

Medlem
    13 november, 2009 vid 18:02 som svar på: SO i Sthlm i helgen?

Erstaviken låter bra och nära 🙂

• trimmarn

Medlem
    5 november, 2009 vid 17:39 som svar på: Torö Onsdag??!

De e ju underbart. Fan vad klen jag är. Jag blev inte ens sugen när jag tittade ut. Men det där såg ju kul ut.
    peder

• trimmarn

Medlem
    5 november, 2009 vid 08:37 som svar på: Storlek på kite vid vindar på 3-6 m/s
    zucko;586738 wrote:
    Grejen är att jag bara hade tänkt att kita som ett substitut till vindsurfingen å då det inte blåser tillräckligt för att plana.

Vad är ditt största vindsurfingkitt? Har du kiteprylar nu eller ska du börja kitea? Jag uppfattar att många vindsurfare kollar på for stora kiteprylar för att kunna köra med innan man kan plana med hyffsat små vindsurf grejer. Jag har en 100l freestyle och 6.0 som största kitt och en 11m bow och en 40cm bred ganska rak bräda (rrd poison). Jag kör ju järnet medans vindsurfarna bara guppar med sina 7.5or och jättebrädor. När jag har fullt tryck i 6.0an så är det alltid några kiteare ute med typ 9or. Jag väger 80kg och har kiteat 5 ses och vindsurfat i 20+
    pd

• trimmarn

Medlem
    1 november, 2009 vid 09:18 som svar på: Kita med windsurfingbräda?

Satsa på en 12a och en 40 bred bräda så har du ju skoj mellan 6-8ms när det endå suger att vindsurfa. Skaffa en surfbräda så kan du ju köra från 5meter. allt under 5ms e ju ingen vind. Jag har en 11a crossbow och en 40 bred rrd poison och det kör man ju långt innan det är mojligt att plana med ws-prylar. Jag kör skate97 och 6.0 som största ws-prylar och det är en grym combo för mig 80kg.

• trimmarn

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 08:00 som svar på: Vindsurf kitesurf krockar i luften

ovanstående kommentar är kopierad från utub.

• trimmarn

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 07:53 som svar på: Vindsurf kitesurf krockar i luften

This happened while Shooting for the Wizards OF OZ Windsurf DVD project Ben Severne on chase camera (kite) Matty H riding (windsurfer) – something was always going to get funky with this set up!

• trimmarn

Medlem
    21 oktober, 2009 vid 16:25 som svar på: Torsdag i Stockholm dagtid?

Jag tänkte rull ut til gålö ngn gång på förmiddagen..
    peder

• trimmarn

Medlem
    22 september, 2009 vid 06:23 som svar på: Tis vid lunch i Sthlm, var ?

Jag siktar på dalarö runt lunch..

Sida 26 av 34
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications