trimmarn
Forumsvar skapade
-
En riktigt skön rulle. Jag tankade ner spelet oxo (ps2), rekomenderas..
-
Grym, ser fram emot en samprod med 08-crew.
/peder -
Det verkar ju helt ok på det där maui…
Kul att se att Noa är på inskolning 🙂
Kör hårt alla ni lyckliga.
/peder -
Bilderna där ni har med en båt. Är det möjligen i Somabay?
-
Riktigt grymt. ska bli kul att se filmen oxo..
-
Eyy.. Man blir gråtfärdig. Sätrabadet leverarade byar från 0-100 med vadhöga set. Men det blev iaf 1tim på vattnet.
pd -
Jag har samma prob. jag använder packtejp. Problemet för mig är att benen ”viker in sig” Så jag tejpar ca 10cm längst ner.. Sen hjälper det ju inte att man har spindelben så dräkten inte är tajt..
pd. -
Jag var på PR feb-mars 91. Bodde på shacks beach i Aguadilla (ramey base) Grymt ställe för vindsurf och surf. Undviker man San Juan så minskar rånrisken markant. Man kan flyga americanair direkt till aguadilla airport inrikes från miami. Sikta på NV-kusten och missa inte camuycaves.. pd
-
Jag rullar ner å kollar av läget. Är väl där vid 11-tiden..
-
Sorry ”carvern” är inte till salu.
/pd -
Lars. Maila mig gärna ang webbern den är jag intresserad av om den är i tuflight.. trimmarn@hotmail.com
-
Svar till:
Jag har en 6.0 Webber Surftech till salu.
http://www.surftech.com -> Webber/Lars
[/ QUOTE ]
Vad vill du ha för brädan.. Jag har en 8ft mctavish ”carver” surfteck.. intr av byte??
-
Kolla in SS hemsida (högra hörnet) dar finns det pdf-filer och videosnuttar all ladda ner..
-
Mycket bra.. Den här är ju oxo bra att ha för oss östkustere..
http://xout.smhi.se/extsites/gotlandrunt/ntv_kustobsar.html?obsId=02567 -
Det är ju hellt klart så att våra ”hobbis” är ju lika till 90% det enda som skiljer är väl den på vattnet.. Samma prognostittande och samma optimism det blir nog vind. Kolla konfen. Bomkörningar mm. Numera är jag x-over kite är asgrymt.. men när jag kan plana med freewaven och 6.3 så blir det ju lätt vindsurf. Men det finns många dgr med vind under 10ms oxo.. Förena eder vattenbröder..